Gjest Skrevet 25. mars 2009 #1 Skrevet 25. mars 2009 Lurer på om det er noen som kan tipse meg om en god fiskemiddag? Vi spiser alt for lite fisk ( bare laks egentlig) Tenkte jeg skulle lage en skikkelig god fiskemiddag til gubben i morgen;)
___ Skrevet 25. mars 2009 #2 Skrevet 25. mars 2009 Ta en titt på sidene til eksportutvalget for fisk. De har mange gode oppsrifter og ideer. www.godfisk.no
Gjest Skrevet 25. mars 2009 #3 Skrevet 25. mars 2009 finnes mange oppskrifter på nett :-) Ferks beinfri seifilèt blir god seibiff...med stekt løk, grønnsaker og poteter til. Trekt torsk med tilbehør som gulerot, potet, sandefjordsmør og bacon Fisk bakt i folie egner seg utmerket både i steikovn og på grill. Forslag til foliebakt fisk. Torske filè med fenikkel, sitronskive, en smørklatt purreløk, litt salt, pepper, servert med poteter til. 225grader i ca 20 min. Torske filè med tomatskiver, løk, chili, salt pepper, litt smør ca 30 min på 200grader
Bolla Pinnsvin Skrevet 25. mars 2009 #4 Skrevet 25. mars 2009 Mitt forslag er ikke akkurat et gourmet måltid..hehe..men en slager her i huset ihvertfall! Jeg kjøper gode fiskekaker i ferskvaredisken som inneholder skikkelig med fisk. Så spiser vi de som fiskeburgere! Putter de i hamburgerbrød med salatblader agurk osv i.Ketshup eller dressing.Kjempegodt!Og ungene elsker det!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå