Gå til innhold

Er det vondt å fjerne føflekker?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Og blir det arr? Jeg får ikke lett arr... Om det har noe å si..

Skrevet

jeg har fjernet 3 stykker, gjorde ikke vondt i det hele tatt.

har arr på den ene av de, men det er fordi bh kanten kom borti såret hele tiden så det aldri fikk gro.

søsteren min hadde en gedigen fløflekk, og den ble det stort arr på, men legen gjorde en dårlig jobb tror jeg

Skrevet

Har ingen gedigne hehe.. men har 2 på leggen som har irritert meg i alle år... Kanskje jeg skal manne meg opp å gå til legen...

Setter de lokalbedøvelse og skjærer vekk eller? Grøss...

Skrevet

Jeg har fjernet 3, en midt i ansiktet. Den ene brukte han strøm for å skjære den bort på et vis, luktet svidd menneske lang vei da gitt..!

Den andre frøs han ned og skar bort med kniv. Den i ansiktet brukte han laser på, er litt usikker på om den første og tredje var lik fremgangsmåte eller om det var to forskjellige metoder... Fikk hvertfall lokalbedøvelse, på de to, og kjente ingenting.

Skrevet

Fikk ikke arr, eller hvertfall lite synlige arr på de med bedøvelse, den som ble frosset ned og skjært bort henger litt av føflekken igjen på.

Skrevet

Syns det virker så ekkelt om han skal skjære i meg.. hehe..

Har aldri blitt skjært i....:P

Skrevet

Jeg har fjernet en på ryggen. Det var ikke vondt i det hele tatt. Fikk bedøvelse også skjærte han den bort.

Fikk beskjed om å ikke kromme ryggen så mye første uka, men det gjorde jeg så det er blitt arr, men hadde nok blitt bedre om jeg fulgte legens råd:)

Skrevet

hehe.. den ene han skulle ta bort på meg var mellom puppene mine... hehe.. det var passe flaut, for han konsentrerte seg helt tydlig enormt mye på å se på fløflekken og ikke puppene. var helt tydelig at han ikke var komfortabel med det og det var jo i grunn ikke jeg heller. var vel 16 eller noe.. hehe

er bare å hoppe i det. gjør ikke vont. og du kommer ikke til å angre. fikk lokalbedøvelse ja

Skrevet

Ikke krumme ryggen?? hehe jeg sover i fosterstilling (HAHA) så er vanskelig å ikke krumme ryggen... LOL

Men er ikke på ryggen de jeg vil ha bort da, men på innsida av leggen.. Uff får litt panikk når jeg hører SKJÆRE bort.. Men kan alltids få en legetime og høre hva han eventuelt ville ha gjort.. *skummelt*

Skrevet

Jeg har tatt tre nå, en veldig liten som knapt hang fast, en under armen og en i ansiktet. De to første tok legen, den siste tok en plastisk kirurg på sykehuset. Ingen av de var onde. Den siste tok 5 minutt og kosta meg totalt 450 kroner å fjerne. Legen ville ikke skjære i ansiktet på "pene unge jenter" som han sa...

Skrevet

har fjernet 4 jeg..

gjorde vondt,men ikke værre enn at det går bra..neste gang skal jeg derimot spørre om mulighet for annen bedøvelse da den vanlige lokalbedøvelsen ikke funket bra nok.

har også fått STORE arr på samtlige steder...

må man så må man...

Skrevet

Har fjernet to i ansiktet for mange år siden. Ikke fastlegen som gjorde det men ble henvist til en annen som sikkert var hudlege eller et eller annet. Gjorde ikke vondt i det hele tatt og var fort gjort.

Må fjerne minst en på ryggen etterhvert som er litt plagsom. Det regner jeg med min vanlige lege fikser.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...