Anonym bruker Skrevet 24. mars 2009 #1 Skrevet 24. mars 2009 Er det mulig å imprignere PUL delen av bleien da de har begynt å lekke litt i kantene? Da tenker jeg å spraye de med sånn imprignerings spray og vaske de, vil det funke!? Takknemlig for alle svar!!
Solskinnsjenta Skrevet 25. mars 2009 #2 Skrevet 25. mars 2009 Jeg er litt skeptisk til å bruke impregneringsspray, men jeg vet at pul-stoffet blir litt tetttere hvis de tørektromles. Kanskje det holder med 1-2 omganger. Ville ihvertfall prøvd dette først, før jeg sprayet på med kjemikalier.
Anonym bruker Skrevet 25. mars 2009 #3 Skrevet 25. mars 2009 HI her! Tørker de alltid i tørketrommelen pga ingen tørkemuligheter! tenker jeg får prøve med en og så se det ann! er ikke begeistret for kjemikalier jeg heller...
Yo&La+spire Skrevet 25. mars 2009 #4 Skrevet 25. mars 2009 Du må ha i mer innlegg;) PUL er pustende og vil aldri bli helt tett....
Anonym bruker Skrevet 26. mars 2009 #5 Skrevet 26. mars 2009 Oki!! Kanskje det er det som er problemet ja, for jeg hadde flere innlegg i før, men nå har jeg bare hatt ett en stund! Vi prøver det først og ser!! Tusen takk... Hm...at jeg ikke tenkte på det...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå