Anonym bruker Skrevet 24. mars 2009 #1 Skrevet 24. mars 2009 Kan noen være så snill å hjelpe meg kurere min vogndilla! Har så syykt lyst på stokke xplory, og sitter å tenker på å kjøpe den brukt på nett. Klarer ikke la være å tenke på den... huff Noen som har den som kan si noe NEGATIVT om den? hittil har jeg bare hørt positive ting fra folk som har den...
wilma<3 Skrevet 24. mars 2009 #2 Skrevet 24. mars 2009 Har ikke hatt den, så d eneste negative jeg kan si er at den ikke akkurat er pen å se på (men d er jo min mening) Også ligner den mer en kontorstol med barnesete/bag på ;oD Hjalp d?? ;o) Har dilla selv jeg, og da jeg skulle kjøpe min første vogn skulle jeg ihvertfall ikke ha Stokke, oth eller bugaboo (syntes de var sååå rare) Men nå skal d sies at jeg har hatt oth og snart Bugaboo;o)hihi Men foreløpig ser jeg ikke at jeg kommer til å anskaffe stokkevognen, men nå tør jeg ikke lenger si ALDRI ;o)
Anonym bruker Skrevet 25. mars 2009 #3 Skrevet 25. mars 2009 Akkurat det hjalp ikke så mye, for jeg synes den er tøff fordi den er så spesiell...
Anonym bruker Skrevet 25. mars 2009 #4 Skrevet 25. mars 2009 jeg har så lyst på en bugaboo at jeg vet ikke hvilken retning jeg skal snu meg =) har bestandig syntes at bugaboo er noen drittstygge vogner,men nå kan jeg bare ikke få nok av dem.
Lykke X 4 Skrevet 25. mars 2009 #5 Skrevet 25. mars 2009 Buggis skal vissnok komme på tilbud på barnas hus i sandvika til 4999,-
Lykke X 4 Skrevet 25. mars 2009 #6 Skrevet 25. mars 2009 Her kan du lese mange brukererfaringer om Stokke http://www.barnevognguiden.no/stokke/stokke-xplory.html#jreview_372
Anonym bruker Skrevet 26. mars 2009 #7 Skrevet 26. mars 2009 var jo kun eeen som var negativ da! TRENGER negative komentarer!
knøttet 2007 Skrevet 26. mars 2009 #9 Skrevet 26. mars 2009 Den er sikkert OK hvis du har med deg snøskuffe og kan måke vei til de små hjulene med den mens du går ; ) Ja, jeg bor på landet og her må man måke seg vei med vogna! Men med den utstyrsparken vognene selges med finnes det kanskje skjær som kan klipses på i front slik at snøen skyves vekk? Neida, lykke til-jeg skjønner deg godt, jeg har dilla på Cerox, ser jeg en elk-versjon på nettet får jeg ikke sove.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå