Gå til innhold

Tror dere jeg bør gi han mer mat?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Mini er 3,5 måned, og jeg fullammer. Om kvelden har jeg lite mat, og han blir irritert når det ikke kommer mer. Begynner å sutre/småskrike når jeg tar han opp for å rape, men roer seg når jeg legger han i senga og han får sutten. Han legger fint på seg (er ingen lettvekter:) og sover fra 7 til 7, så jeg tenker at hvis han var veldig mye mer sulten når han la seg, så hadde han vel våknet tidligere for mat?!

Så i kveld fikk jeg plutselig litt dårlig samvittighet... Bør han få litt mer mat så han kan legge seg mer fornøyd?! Får han ekstra morsmelk på flaske, spiser han det uten å blunke.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Så lenge han legger fint på seg og tydeligvis sover godt så får han nok det han trenger.

Min gutt på 3 mnd kaver også endel ved puppen på kvelden, slipper og tar tak og styrer og herjer...men slokner i senga med en gang jeg legger ham ned og han får smokken :)

Skrevet

Ja, han roer seg fort i senga. Ligger og kaver endel der også da, må få flytta seg heeeelt oppi kanten kan skjønne:) Men regner med han får det han trenger - er bare så vondt å se de gjerne vil ha litt mer...

Skrevet

Tror nok ikke han vil ha mer, de er vel bare generelt mer urolige på kveldene.

Skrevet

Ja mi var også sånn. Alle har mindre melk på kvelden, men den er fetere. Når han sover fra 7-7, får han helt sikkert nok mat, ikke tenk på det. Jenta mi spiser både to og tre ganger mellom 7-7. Ikke noe å få dårlig samvittighet for. Særlig når han roer seg fort og greit.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...