Fablefant✿ Skrevet 24. mars 2009 #1 Skrevet 24. mars 2009 Mini er 3,5 måned, og jeg fullammer. Om kvelden har jeg lite mat, og han blir irritert når det ikke kommer mer. Begynner å sutre/småskrike når jeg tar han opp for å rape, men roer seg når jeg legger han i senga og han får sutten. Han legger fint på seg (er ingen lettvekter:) og sover fra 7 til 7, så jeg tenker at hvis han var veldig mye mer sulten når han la seg, så hadde han vel våknet tidligere for mat?! Så i kveld fikk jeg plutselig litt dårlig samvittighet... Bør han få litt mer mat så han kan legge seg mer fornøyd?! Får han ekstra morsmelk på flaske, spiser han det uten å blunke.
MintCondition Skrevet 24. mars 2009 #2 Skrevet 24. mars 2009 Så lenge han legger fint på seg og tydeligvis sover godt så får han nok det han trenger. Min gutt på 3 mnd kaver også endel ved puppen på kvelden, slipper og tar tak og styrer og herjer...men slokner i senga med en gang jeg legger ham ned og han får smokken
Fablefant✿ Skrevet 24. mars 2009 Forfatter #3 Skrevet 24. mars 2009 Ja, han roer seg fort i senga. Ligger og kaver endel der også da, må få flytta seg heeeelt oppi kanten kan skjønne:) Men regner med han får det han trenger - er bare så vondt å se de gjerne vil ha litt mer...
MintCondition Skrevet 24. mars 2009 #4 Skrevet 24. mars 2009 Tror nok ikke han vil ha mer, de er vel bare generelt mer urolige på kveldene.
frk-fryd Skrevet 25. mars 2009 #5 Skrevet 25. mars 2009 Ja mi var også sånn. Alle har mindre melk på kvelden, men den er fetere. Når han sover fra 7-7, får han helt sikkert nok mat, ikke tenk på det. Jenta mi spiser både to og tre ganger mellom 7-7. Ikke noe å få dårlig samvittighet for. Særlig når han roer seg fort og greit.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå