Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Jeg er 20 uker på vei nå, og jobber som omsorgsarbeider , altså gått ned til bare tilkallingsvakt no. Men hadde jobbhelg for to dager siden, og det er jo hjemmebasert pleie, så kjøre mye rundt, vaske,dusje,pleie gamle folk, tunge rullestoler etc. gå i trapper og my stå og bøy.

Der på jobben virker det som man skal alltid være frisk under svangerskapet og hvis man klager litt elns så er man bare unnasluntrer så vil ikke si noe til sjefen får jeg vet, har også lege time om 2 uker.

Saken er at jeg har hatt smerter i ryggen, korsryggen når jeg går også at jeg liksom må hinke litt for at det skal bli borte. Skulle snu meg her en morgen og våknet opp av utrolig skarpe stikkende smerter fra lysken, kjente ut som en sene som sprakk. men de står jo i barnebøker at det er jo vanlig at det er ligamentene som strekkes pga barnet vokser elns.

Jeg hadde også en ganske heavy kræsj på snowboard i alpene i fjor som gjorde at jeg havnet på sykehuset i frankrike,men ingenting var brekt men har fortsatt problemer med halebent. Men er dette smertene som forverres eller kan det være bekkenløsning?

Ble langt dette, men tenkte all informasjon er nyttig=)

Også nevne at jeg er 20 og ikke overvektig, veier en ca 67 kg.

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/139861332-har-jeg-bekkenl%C3%B8sning/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...