Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Idag ringte jeg inn mens,,,for å melde meg til nytt fryseforsøk.

Da ble jeg rimelig skuffet.

De hadde ikke tid til meg før mai. Siden jeg ikke får mensen før rundt 20,,så bli det jo da ikke innsetting før starten på juni.

Jeg hadde jo håpet att jeg hadde kommet inn før:/

Derfor lurer jeg på en del ting. Kanskje dere vet??

Kan man få sendt over befrukta egg,,til en evt privat klinikk??

(Kanskje de ikke har så lang ventetid)

Eller må man starte helt på nytt,,,me uttak osv på den private klinikken??

Ka vil det kost å bruk en privat klinikk??

Prøve bare å finn ut koss muligheter vi har. Noen mnd venting,,føles nemli som mang år akkurat no:/

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei er det riksen du hører til? Tror ikke det er mulig og overføre friske egg, da må du nok prøve en privat klinikk i mellomtiden.

Ja dette tar tid, skjønner at du vil fort i gang. Jeg følte det sånn da jeg fikk vite at jeg måtte vente til uke 21 , så bestemte meg for å gå privat(Hausken). Men da jeg måtte vente til uke 19 der skjønte jeg at det tar tid i det private om dagen også...

Skrevet

Må vel kanskje bare vente til juni allikevell da. Viss ikke egg kan overføres,,så tar det iallefall ikke mye kortere tid å gå privat.:/

Da må jeg jo igjennom alt på nytt. Å no har vi jo fortsatt 3 egg liggende på frys i Trondheim.

ka du må betale privat da??

Skrevet

Hei privat er det ca 48000 for 3 forsøk og 24000 for 1 forsøk troe jeg sånn ca.. så kommer jo medisiner i tillegg.... ja dette er dyrt

Skrevet

Nei tror heller ikke, eller er ganske sikker på at man ikke kan overføre fryseegg til andre klinikker!

Tror heller ikke du vinner tid på å skifte klinikk for dem vil som regel ha deg på samtale for en gjennomgang selv om du har gjordt dette tidligere på den klinikken du er på, dette for at dem vil kanskje endre protokoll, prøve finne ut av hvorfor dere ikke lykkes på de tidligere forsøkene!

Så er nokk lurt å fortsette der du i allefall til du er ferdig med fryseforsøk! Er vist ganske hektisk hos noen av de private også har jeg intrykk av. Økonomien blir i allfall å merke det dersom man tar det privat;) Men de private gir kanskje mere individuell behandling og det synes nu jeg er litt viktig;)

Ønsker deg lykke til!!!

Skrevet

Takk for d Alid@ :)

Vart så vi ventet ja. Så da blir det Trondheim i Juni.

Jeg har nullstilt meg no,,så no går det greit.

Vart bare litt skuffet med det samma,,men utroli kor fort man tilpasser seg.

Må man vente så lenge, så må man d.

Så håper man att det går veien denne gangen:))))

Skrevet

Vi var også litt utålmodige så vi hadde et privat forsøk mellom 2 off.

Lange ventetider på offentlige ja...

Vet ikke så mye om frys dessverre.Har aldri vært så heldig å oppleve fryseegg.

Håper dere finner ut av det :-) Lykke til!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...