mamma-x-3 Skrevet 24. mars 2009 #1 Skrevet 24. mars 2009 Hvorfor så nedlatende og arrogant, Sunnmamma? Føler du deg truet? Er du redd for alle argumenter mot vaksiner sden du så effektivt skjærer alt over en kam? Har det aldri slått deg som betenkelig at mye av din såkalte seriøse forskning er støttet av vaksineprodusenter/legemiddelindustrien selv? Hvor nøytralt er det? Og hva skjer når giganter trues? Når fjell forsøkes å veltes? Da er det beste virkemiddelet å latterliggjøre/bagatellisere og nøytralisere all motstand. Og du gyver på. Gjør all forskning som kommer mot vaksiner ufarlig. Kategorisk. Misjonerende. Hvis vi ser litt etter, er det ikke småtteri som må forsvares her. En gigantindustri.
Gjest Sunnmamma Skrevet 24. mars 2009 #2 Skrevet 24. mars 2009 Hei, jeg tror de fleste ser at det jeg gjør er å komme med folkeopplysning, og jeg mener ikke å angripe, være nedlatende eller arrogant. Er det slik jeg fremstår beklager jeg. Det er dog ett definitivt faktum at det ikke finnes noen forskningsrapport eller studie som konkluderer med at en vaksine i barnevaksinasjonsprogrammet er farlig. Det finnes riktignok mange konspirasjonssider med uhyrlige påstander og skremselspropaganda, men ingen av disse, absolutt ingen, har noenting som helst med vitenskaplig metode, grundige studier, omfattende tallmatriale eller seriøse forskere/ forskningsgrupper/instutisjoner å gjøre.
Anonym bruker Skrevet 24. mars 2009 #3 Skrevet 24. mars 2009 Kan ikke du heller legge frem seriøse studier som konkluderer med at vaksinene virker heller? Kikhostevaksinen kan alltid være grei å begynne med. Studiene sier at den virker, men innrapporterte tilfeller sier at den ikke virker. Tror du virkelig det står skrevet på liket at vaksinen dirkete var årsak til et dødsfall? Hvis noen dør kort tid etter en vaksine, så klarer vel ingen bevise at det var vaksinens skyld. Derfor holder vi oss heller unna, så kan de som vil ofre unga til vaksineindustrien med påfølgende etterfylling av andre medisiner gjøre det. Så kan vi som velger å ikke vaksinere heller føle oss sikre på at vi gjør det riktige.
Gjest Sunnmamma Skrevet 25. mars 2009 #4 Skrevet 25. mars 2009 Hvis noen dør kort tid etter vaksine vil det definitivt bli innrapportert. Det sier seg selv at ingen lege, legesenter, medisinprodusent, ønsker å levere en vaksine som fører til død, skade eller sykdom, og dette ville selvfølgelig blitt undersøkt grundig. Husk bare at de aller fleste vaksiner dreier seg om å sprøyte noen små proteiner under huden, og det er ekstremt sjeldent at dette på noen måte vil kunne føre til død, skade eller sykdom.
Anonym bruker Skrevet 25. mars 2009 #5 Skrevet 25. mars 2009 så det du sier er at det er greit å ofre noen tusen barn for at barn skal være vaksinert? Si det heller til de som er rammet av vaksiner. Du kan umulig ha barn, mest sannsynlig er du en kverulerende gammel gris som prøver med maktdemonstrasjon med å tre bullshit nedover ørene til småbarnsforeldre. Bør ikke du dra deg tilbake til foreningen skepsis O. P.? Så kan dere sitte på det lukkede forumet å onanere meninger sammen med penisfiklende rævsleikere som dulter etter legemiddelindustrien og legeforeningen.
Gjest Sunnmamma Skrevet 25. mars 2009 #6 Skrevet 25. mars 2009 Jeg er trebarnsmor og ikke medlem av noen forening. Jeg synes innlegget ditt er skikkelig guffent, hvorfor må du bruke slikt språk? Men, til saken: Jeg har aldri sett påstander om flere tusen ofrede barn, jeg antar at du mener vaksiner dreper barn? Dette er jo helt hinsides? Selv rabiate antivaksine forkjempere som Gary Null opererer ikke med slike tall, kan du dokumentere dem? I Usa var det 500.000 tilfeller av meslinger i året frem til vaksinen ble innført. Dette førte til ca 450 dødsfall årlig, samt minst 100 årlige tilfeller av alvorlig encefalitt i etterkant av meslinginfeksjon. Nå er det snakk om ett hundretalls tilfeller av meslingutbrudd årlig, mest hos barn som har foreldre som ikke vil vaksinere dem. Hvem er det som ofrer barn, sier du?
Anonym bruker Skrevet 25. mars 2009 #7 Skrevet 25. mars 2009 Du er ikke noe 3 barnsmor. Det finnes bare 1 guffen idiot som går til angrep på publiserte studier som motdebatanter benytter og som angriper debatanten og hyler med skrik og skrål bare noen tar til ordet for en kynisk og gjennomsyret industri som legemiddelprodusentene. O.P har tilhørighet til den foreningen. Om en får meslinger så ofrer man ikke barna. Meslinger er bare sunt det. Og hvis noen er så skrøpelige at de ikke tåler meslinger så kan de vel løpe ned til helsestasjonen å få sprøytet inn litt blandingskomponert gift. Bare for at de får solgt unna noen vaksiner nå og da. Ta feks prevenarvaksinen og tilbakeholdelse av viktig informasjon til foreldre. I en liten periode ble det rapportert 117 dødsfall etter denne vaksinen og en rekke med alvorlige bivirkninger. Whoppps glemte nesten kilde. Ta turen innom pubmed igjen grisegutt, så ser du fakta om noe du tydeligvis nyter og får tilfredstillelse av. 1: JAMA. 2004 Oct 13;292(14):1702-10 Andre undersøkelser viser også at "serotype 19A (som ikke er med i vaksinen) er for tiden den hyppigste årsak til invasiv pneumokokksykdom ved replacement serotyper, og den udvikler i stigende omfang resistens over de fleste behandlingsformer." Og "Våre data antyder, at en del av stigningen af serotype 19A-infektioner kan skyldes serotype switching innenfor visse vaksinetypers stammer." Kilde: Journal of Infectious Diseases, December 2005 Postvaccine genetic structure of Streptococcus pneumoniae serotype 19A from children in the United States by Pai R, Moore MR, Pilishvili T, Gertz RE, Whitney CG, Beall B; Active Bacterial Core Surveillance Team, CDC Undersøkelser viser videre en stigning av andre bakterier i mellomøret. "Der er økt tilfelle av forekomsten bakterier Haemophilus influenza og Moraxella catarrhalis i mellomørevesken hos Prevnarvaksinerte barn." Kilde: Effect of pneumococcal conjugate vaccine on nasopharyngeal bacterial colonization during acute otitis media.PEDIATRICS, May 2006 Revai K, McCormick DP, Patel J, Grady JJ, Saeed K, Chonmaitree T. Department of Pediatrics, University of Texas Medical Branch, Galveston, TX 77555-0371, USA. Det morsomme med denne Prevenarvaksinen var at forekomsten av antibiotika-resistente invasive pneumokokkinfeksjoner hos barn og eldre falt, men etter introduksjonen av den conjugerede vaksinen. Kom det en alvorlig stigning i forekomsten av infeksjoner forårsaket av de serotyper, som ikke var med i vaksinen." kilde: New England Journal of Medicine, April 2006 Ellers er det verdt å nevne at alluminumsinnholdet i denne vaksinen ligger langt over det anbefalte. Veldig langt over. Denne liker jeg: Vaccine Components Not Thoroughly Evaluated: Each 0.5ml dose of Prevnar contains 0.125 mg. of aluminum, a metal that is neurotoxic. The vaccine manufacturer states that "Prevnar has not been evaluated for any carcinogenic or mutagenic potential, or impairment of fertility Kilde: Aluminum Toxicity in Infants and Children (RE9607). Pediatrics. Vol. 97, No. 3 (March 1996). Eller ser det verdt å få meg seg at den vaksineprostituerterte legestanden I god lagånd med legemiddelindustrien er dødsårsak nr 3, muligens nr 2. slått av kreft. Jeg er glad jeg holder meg unna mordere som nyter døde pasienter og som forfekter kritiske skeptikere med rå fundamentalistisk kraft, og at disse selværlærte helsespesialisthyklerne i hvit frakk fremdeles kan leke gud med lettlurte sauer, som ofrer barn og seg selv bak fabrikerte og tilpassede studier for legemiddelindustrien. Kilde. JAMA April 15, 1998;279(15):1200-5 og BMC Nephrol. December 22, 2003 Nurs Times. December 9-15, 2003;99(49):24-5. In 2002, 16,176 adverse drug reaction reports were received, of which 67 percent related to reactions categorized as 'serious.' Pharm World Sci. December, 2003;25(6):264-8. Alle disse studiene bekrefter at det som sunnmamma forsvarer med egenkomponert nazipropaganda at det faktum at leger er drapsmaskiner med reseptblokka, medisiner og vaksiner som sine viktigste våpen. Journal American Medical Association Vol 284 July 26, 2000
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå