Den heldige eier av ett barn Skrevet 24. mars 2009 #1 Skrevet 24. mars 2009 Vanlige fryseposer? Aluminiumsfolie? Bare en matboks? Eller eller eller:) Noen som vet?
* 5 om dagen * Skrevet 24. mars 2009 #2 Skrevet 24. mars 2009 får jo kjøpt vakumposer,men de tar ikke så mye da, kanskje et eple eller noe...
Endelig mor til 2<3 <3 <3 <3 Skrevet 24. mars 2009 #3 Skrevet 24. mars 2009 har hørt at det er lurt å ta den i vann med sitron oppi, vet ikke om hvor lenge og om det er med all frukt. men syren i sitronen hindrer at epler blir brune i hvertfall:-)
MintCondition Skrevet 24. mars 2009 #4 Skrevet 24. mars 2009 De vakuumposene er geniale, men de tar bare ca ett eple ja.
Gjest Sauen venter jente nummer 2 =) Skrevet 24. mars 2009 #5 Skrevet 24. mars 2009 Dypp frukten i vann med sitron. eller enda bedre - la den ligge i vann/sitronlake. trenger bare noen dråper.
Himmel og hav Skrevet 24. mars 2009 #6 Skrevet 24. mars 2009 Du kan legge det i en bolle kaldt vann med litt sitronsaft i (ikke bananer), eller så får du kjjøpt noen geniale plastposer som du putter frukten nedi, og blåser opp slik at de ligger helt tett, da holder de seg fint i en dag ihvertfall. En annen mulighet er å lage "svenskevakum", putt frukten i en plastpose, sug ut all lufta du klarer og snurr igjen. Det funker sånn rimelig greit.
Den heldige eier av ett barn Skrevet 24. mars 2009 Forfatter #7 Skrevet 24. mars 2009 Vakumposer? Hva er det liksom? Her må man kjøre tre mil for å få tak i fryseposer. Tviler på at vi har sånn her ute;) Blir det sitronsmak av frukten om jeg dypper nedi vann/sitronlake?
Gjest Skrevet 24. mars 2009 #8 Skrevet 24. mars 2009 Vi pleier ofte å ha med oss druer eller epler på tur. Eplene skyller jeg i kaldt vann for så å ha i en luft-tett tupperware boks. Funker flotters her Ble bra overrasket når jeg åpnet boksen dagen derpå og eplene var like fine. Vi bruker vell boksene daglig
:::) Frøken Velferdsrett Skrevet 24. mars 2009 #9 Skrevet 24. mars 2009 vann med sitron i, men da blir det sitron smak på frukten, men det er bare godt. men om du skal ha det med i barnehagen/skole/jobb så bruker jeg tuppeweri (aner ikke hvordan det skrivers) matboks. det er genialt
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå