Frøkna18 Skrevet 24. mars 2009 #1 Skrevet 24. mars 2009 Moa Iselin har jeg tenkt på til den ene jenta i magen.. Vil ha et navn på tre bokstaver først, og et på seks bokstaver etterpå, men er tom for ideer.. Noen??
Gjest Skrevet 24. mars 2009 #2 Skrevet 24. mars 2009 Moa er et vakkert navn. Iselin får jeg grøsninger av. Kanskje fordi det finnes tusen måter å uttale det på (Ise-linn, Iseliin, Isse-linn, Isse-liin). Moa Iselin og Eva Meline Moa Iselin og Tea Erikke Moa Iselin og Ada Otilie (mitt favorittjentenavn!) Moa Iselin og Una Seline Moa Iselin og Ina Emilie Moa Iselin og Ava Sophie (vakkert!)
Frøkna18 Skrevet 24. mars 2009 Forfatter #3 Skrevet 24. mars 2009 Mye fine forslag der.. Er Mie og Moa for likt? Har tenkt til og bruke Iselin til vanlig..
Gjest Skrevet 24. mars 2009 #4 Skrevet 24. mars 2009 Mie og Moa går fint, men litt likt, ja. Eller synes jeg Liv og Tia står fint til Moa.
Frøkna18 Skrevet 24. mars 2009 Forfatter #5 Skrevet 24. mars 2009 Moa Iselin og Ida Malene? Noen flere forslag til fine jentenavn på M på seks bokstaver??
Gjest Skrevet 24. mars 2009 #7 Skrevet 24. mars 2009 Marina Melina Mathea Meline Ikke at jeg ser poenget i å på død og liv måtte ha 3+6 bokstaver uansett, men.
Miranda♥Adriana&Maximilian Skrevet 24. mars 2009 #9 Skrevet 24. mars 2009 Moa Iselin var kult :-) Mia blir for likt. Lea Nadine Lea Melina Lea Isabel Lea Olivia Lea Celina
S. Skrevet 25. mars 2009 #11 Skrevet 25. mars 2009 Hm, her jeg bor er Moa et vanlig kallenavn på gutter som heter Mohammed. Aldri hørt det som jentenavn.
Cornelianelia Skrevet 25. mars 2009 #12 Skrevet 25. mars 2009 Ville ikke brukt Mie og Moa på tvillinger nei. Synes det er altfor likt. Har skjønt at Moa er vanlig i Sverige, men jeg er ikke så veldig glad i det selv. Synes det blir litt sært på norsk. Men smaken er jo forskjellig. Iselin synes jeg er fint. Andre navn på tre bokstaver som jeg mener passer til tvillingsøster Moa: Ava Isa - kanskje for likt Iselin... Tia - kanskje og likt Moa Ena Sol Vår Hva med f.eks: Moa Iselin og Ava Tomine Moa Iselin og Ava Mariel Moa Iselin og Ava Otilie
ma-85 Skrevet 25. mars 2009 #13 Skrevet 25. mars 2009 Synes både Moa og Iselin er stygge navn, og sammen ble det helt gyselig. Beklager Synes Moa høres ut som en mo... Moa, det er hun som bor oppe på moa... Forferdelig navn. Iselin synes jeg rett og slett ikke er særlig pent. Hvorfor i all verden må det være et "system" på hvor mange bokstaver det skal være i navna?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå