:)ettena:) Skrevet 24. mars 2009 #1 Skrevet 24. mars 2009 Venter barn nr 4 og vil gjerne ha et gammelt norskt navn. NOen som har noen gode forslag. Ikke norrøne. Hvis det blir jente synes jeg navn som Petra og Klara er fine. Guttenavn er vanskelig liker Tarjei godt. Hva synes dere?
Miranda♥Adriana&Maximilian Skrevet 24. mars 2009 #2 Skrevet 24. mars 2009 Er ikke så glad i slike navn. Hva med Kiara? Nesten som Klara :-P
Gjest Skrevet 24. mars 2009 #3 Skrevet 24. mars 2009 Kajsa Agnes Helma Edda Edvarda Augusta Kornelia Konstanse Karine Betine Lili Eira Fia Fredrikke Mina Nanna Vilma Line Astrid Ingeborg Ømjer
:)ettena:) Skrevet 24. mars 2009 Forfatter #4 Skrevet 24. mars 2009 Takk kapabel! Agnes og Vilma var flotte navn.
prebs Skrevet 24. mars 2009 #5 Skrevet 24. mars 2009 Klara liker jeg veldig godt : ) Og Tarjei er flott. Ellers: Hedvig Ellida Oline Petrine Anna Serina Johan Peder Syver Sivert Einar Trygve
:)ettena:) Skrevet 24. mars 2009 Forfatter #6 Skrevet 24. mars 2009 Takk for gode forslag prebs:) Oline heter datteren min:) Petrine er jo flott navn egentlig. Peder kunne også vært et passende gutte navn:) Mine tre heter oline, torjus og bendik, vanskelig å finne et som passer til de tre:)
Eva_81 Skrevet 24. mars 2009 #7 Skrevet 24. mars 2009 Agnes, Hedvig, Dagny, Solveig, Ingeborg er nydelige gamle jentenavn. Petra og Klara er kule navn som virkelig er på vei inn igjen virker det som. Synes Tarjei er fint. Hva med Ask, Birk, Trym, Vetle, Ivar, Edvard, Erlend?
Gjest Skrevet 24. mars 2009 #8 Skrevet 24. mars 2009 Veldig fine navn du har på barna dine Jeg liker også Agnes Ellinor Lydia Dagny Dagmar Ingeborg Ingrid Selma Åsta Amund Åsmund Anton Albert Brede Vemund Semund Severin Sivert
Cornelianelia Skrevet 25. mars 2009 #9 Skrevet 25. mars 2009 Oline, Torjus og Bendik var et kjempeflott trekløver. Jeg liker og gamle norske navn. Tarjei er kjempefint og, men kanskje litt for likt Torjus, synes jeg. Noen forslag, mulig noen er nevnt allerede: Sigrid Signe Gyda Synnøve Inga Gunnhild Hilda Johanna Frøydis Birte Ulla Runa Åshild Arnhild Arna Ellinor Astrid Rannveig Vebjørn Bjørnar Vegard Hallvard Håvard Gaute Runar Åsmund Ånund Jostein
Hanney*daiperdaika og påhenget Skrevet 25. mars 2009 #10 Skrevet 25. mars 2009 Klara er superfint! Ellers liker jeg Hedvig, Ingeborg, Signe, Sigrid og Agnes På gutter liker jeg: Even, Iver, Ola, Fredrik og Tarjei er veldig pent
tryde Skrevet 25. mars 2009 #11 Skrevet 25. mars 2009 Bolette, Audine er fine jente navn. Nils, Per, Hans?
Hanney*daiperdaika og påhenget Skrevet 26. mars 2009 #12 Skrevet 26. mars 2009 Kiara er jo totalt forskjellig fra Klara...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå