Gå til innhold

Imorgen skal jeg på ordinær ultralyd!!

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Det gikk kjempe bra! Alt så veldig fint ut! :) Og jeg så med en gang at det blir en gutt!! :) Terminen ble flyttet ett par dager da, så den er 28. august... Så da hører jeg vel til august klubben da... Men jeg vil heller være her... hehehe

Annonse

Takk! :) Ja, fikk med noen bilder, men måtte betale 50 kr for de. Men det var jo ikke akkurat så mye penger.. :P Jeg har ikke lagt ut noen bilder, jeg får vel gjøre det snart!

Du får ha masse lykke til selv på tirsdag da! Hold meg oppdatert om hvordan det har gått! Vil du vite kjønn?

Heisan :)

har nesten begynt nedtellingen i timer, selv om det ikke er før i morgen. Er veldig spent :)

Har en venninne som det ikke har gått så bra for 2 ganger på rad nå så kjenner jeg er små nervøs, selv om alt tyder på at det står bra til.

Vi visste det ikke forrige gang, men har veldig lyst til å vite det denne gangen. Men mannen min vil ikke.. Så vi får vente i spenning frem til terminen :) kjenner selv at jeg synes det er litt gøy å pine meg selv litt... er veldig nysgjerrig av natur.

Holder deg oppdatert,.... =)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...