bassegutten Skrevet 24. mars 2009 #1 Del Skrevet 24. mars 2009 Jeg er ei jente på snart 18 år, som bor i Sandnes. Har erfaring som barnepasser: Jeg har tidligere jobbet i barnehage på Lura i 2007. I tillegg til dette har jeg passet barn i alder fra 4 mnd. til ca 6 år. Jeg har nå passet barn siden 2004. (5 år) Så jeg har god erfaring med barn i alle aldre:) Jeg er en veldig omsorgsfull og tålmodig person som er samtidig barnslig blandt barn, så jeg er lett å bli kjent med. Jeg er ledig som barnevakt på kveldstid/ettermiddager i hverdager. Om du er en som jobber i helger eller om du bare ønsker deg litt avlastning, kan jeg passe ditt/dine barn da, jeg har mulighet både dag og kveld i helger:) Om du leter etter dagmamma er jeg ledig fra midten av Juni til slutten av August hver dag!! Jeg kan strekke meg rundt Bryne/klepp, Sandnes/sola og Stavanger områdene. Jeg kan godt ta med barnet hjem, ut på tur eller være hjemme hos dere. Alt ettersom dere ønsker. Hvis du er interessert eller vil ha litt mer info, kan du legge igjen en melding til meg her, eller ta kontakt på mail: [email protected] Hilsen christine =) Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/139859605-trenger-du-dagmamma-barnevakt-jeg-er-ledig/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå