Gå til innhold

renselsen...!

Anbefalte innlegg

Skrevet

jeg tok keisersnitt for 13 dager siden, og jeg blør forsatt mye og friskt! Kjenner liksom at det bare renne ut når jeg reiser meg.har også en del små klumper med kogulert blod =/ men er er i fin form, og det lukter ingenting...

vet det er inviduellt, men når er det egentlig vanlig at dette går over ? disse friske blødningene...

Jeg hater virkelig å gå med bind, og tamponger er jo helt bannlyst under renselsen...

beklager for de litt ekle detaljene ;)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Min renselse vart i ca 6 uker, blødde ikke friskt blod mer enn et par uker etter fødselen, så gikk det mer over i brunlig blodspor. Jeg fødte vaginalt, vet ikke om det har noe å si... På min 6 ukers kontroll blødde jeg ikke lenger (men jeg hadde 6 ukers kontrollen 7-8 uker etter fødselen). Jeg har hørt om de som har blødd både kortere og lenger en dette, så det som du sier individuelt.

Skrevet

Heia :-) Hurra for ekle detaljer - her er noen flere:

Jeg hadde KS og blødningen gikk gradvis over, og etter 7 uker var den helt borte.

Synes aldri det var fryktelig mye egentlig men merket at mengden gikk raskt ned den første uka. Etter uke 1-2 var fargen mer brunaktig. Hele renselsen minnet egentlig om en vanlig 7 dagers menstruasjonssyklus hvor 1 dag var som 1 uke etc. Brukte alt fra nattbind første dagene til dagbind til kun truseinnlegg siste 2 ukene.

Hadde forresten kun klumper første og andre dagen (yuk) etter operasjonen...

Skrevet

kan skrive under på den 7 dagers menstruasjons syklusen ja! Er sånn typisk dag 2 jeg har nå...he he he

men det er godt mulig at jeg overdramatiserer hele greien, for saken er nemlig den at jeg i flere år har hoppet over mensen på p-ringen, og jeg hadde ikke mensen mer enn 2 ganger før jeg ble gravid, så man kan trygt si at jeg ikke er vandt med dette dritet her... =/

og ja, klumpene på sykehuset ja- da snakker vi appelsin-str! like greit at man går rundt i en sånn liten morfin-rus når man er der ;)

nei, får vel bare leve med det en stund til ja!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...