Anonym bruker Skrevet 24. mars 2009 #2 Skrevet 24. mars 2009 Har den ikke enda..... Men skal kjøpe den og da blir city bag i Creme Leatherette og sportsvogndelen i Black crock.... Vanskelig valg for det er utrolig mange flotte farger :-)
En snupp - og en knert i magen Skrevet 24. mars 2009 #4 Skrevet 24. mars 2009 Sort og zinober. Altså rødoransje striper på sort
Nagilimia Skrevet 24. mars 2009 #5 Skrevet 24. mars 2009 black crock på baggen og platina på sittedelen
magica og lille tryll ♡ Skrevet 25. mars 2009 #7 Skrevet 25. mars 2009 Jeg har kikka på pro titan og platina, men syns den blir så blank/skinnende på de grå/brune områdene. Skulle ønske de hadde flere tofargede feks svart/grå, svart/grønn, svart/brun som ikke var så blanke.... Men det er min mening da ... Vanskelig å bestemme seg for farge altså!
Gjest Skrevet 25. mars 2009 #8 Skrevet 25. mars 2009 ja enig me deg miss_magica :S er derfor jeg lurte på om noen hadde den fargen fordi da kunna den personen evt sendt meg bilde av vogna "live" for har kun sett de bildene som ligger på emmaljunga.no og da ser den så blank ut:S er så kjipt, for jeg ville ha pro java, men den kan jeg ikke få før i mai, og jeg trenger vognen NÅ:S
Anonym bruker Skrevet 25. mars 2009 #9 Skrevet 25. mars 2009 Syns vogna er kjempe fin, men syns emmaljunga har så grusomme farger, så endte ikke opp med denne. Men mulig de har kommet med noen nye for 09 da...
Mor til 3 søte små:) Skrevet 25. mars 2009 #10 Skrevet 25. mars 2009 Har bestillt marineblå på både bag og sportsdelen.
oink oink - mamma til 2 gutter Skrevet 26. mars 2009 #11 Skrevet 26. mars 2009 Etter måneder med vurdering, surfing på nett og evige diskusjoner med meg selv, har jeg nå bestilt city cross med city bag, begge i platina. Kjennes i grunn bra ut å ha bestemt seg, og tror jeg kommer til å være fornøyd med valget Må slutte å lese sånne debatter og surfe nettet etter div brukererfaringer og meninger om vogner nå så ikke jeg blir i tvil igjen, hehe
oink oink - mamma til 2 gutter Skrevet 26. mars 2009 #12 Skrevet 26. mars 2009 Må også tilføye at samboer har gitt opp å mene noe forlengst. Han bare rister på hodet og ler av meg og er lettere oppgitt over at det går ann å bruke så mye tid og energi på en vogn, hehe
Gjest Skrevet 26. mars 2009 #13 Skrevet 26. mars 2009 hehe.. samboer her også har gitt opp:P snuppa er 5 mnd og jeg har solgt vognen vi kjøpte helt ny rett før hun ble fødd og skal nå kjøpe ny vogn:) og den skal vi ha "lenge", er vertfall det han tror;)
Anonym bruker Skrevet 26. mars 2009 #15 Skrevet 26. mars 2009 jeg har en scooter som er i sort å turkis, er også veldig shimmer i den blåfargen,men ikke så mye at jeg ikke liker det..=) kan sende deg et bilde slika at du ser shimmeret =) er samme stoff som pro titan o.l..
Gjest Skrevet 26. mars 2009 #16 Skrevet 26. mars 2009 ja send bilde da:) mail adr er [email protected]
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå