Anonym bruker Skrevet 24. mars 2009 #1 Skrevet 24. mars 2009 Tenker på påsken... får vi betalt for de røde dagene? Jeg jobber gjennom Manpower, og oppdraget er på 37,5 time i uken.
Anonym bruker Skrevet 24. mars 2009 #2 Skrevet 24. mars 2009 Regner med du sender inn timelister til Manpower? I så fall får du ikke betalt for røde dager. Stort sett ingen som jobber på timer får det.
Anonym bruker Skrevet 24. mars 2009 #3 Skrevet 24. mars 2009 alle bevegelige helligdager får du betalt for - hvis du skulle jobbet da.. Men da må du skrive opp timene dine i kolonne 2, den du skriver opp "ikke fakturerbare timer" i. Feks fikk jeg betalt for 1 og 2 juledag, og 1 nyttårsdag..
Gunn og Gutta Skrevet 24. mars 2009 #4 Skrevet 24. mars 2009 Det er åsså noen krav til hvor mange timer du har jobbet i manpower. Forrige påske jobbet jeg for manpower, men fikk ingenting for jeg hadde ikke jobbet der lenge nok.
Anonym bruker Skrevet 24. mars 2009 #5 Skrevet 24. mars 2009 sant sant.. det er viktig. men alt dette står i personalhåndboka - eller du kan spørre konsulenten din det gorde jeg!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå