Gå til innhold

vogndilla og samboer

Anbefalte innlegg

til helga blir jeg samboer. Han har sånn ca 4 vogner og jeg liker ingen av de:P

jeg har vogndilla og han sier jeg ikke får kjøpe flere vogner nå hehe..

Da fikk han pent beskjed om at han hadde ingenting han skulle ha sagt når det kom til antall vogner. Så vi(les: jeg) ble enige om at jeg skal selge han sine vogner. Så kan han bruke mine(les:våre).

Flere med samboere som ikke liker vogndillaen deres?

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/139858668-vogndilla-og-samboer/
Del på andre sider

Fortsetter under...

da er vi flere... min mann vet ikke at vår nye carena free har blitt byttet med en brukt basson milan... (fornøyd med byttet jeg altså) Men, han viste ike at vi kjøpte carena free heller, Ikke viste han at vi kjøpte teutonia solano heller... Eneste han viste om var den vogna vi kjøpte helt ny og som skulle være eneste vogn! haha

Annonse

Jepp, jeg har også pyntet litt på sanheten for en vognlei stakkar. Timmyen ble jammen solgt for akkurat den summen jeg kjøpte mistralen! Det var jammen et heldig sammetreff;)

men skal si at jeg droppet månedskort den måneden da, så ingen penger ble egentlig tapt i det totale månedsbudsjettet!

Her har vi 3 vogner. Vi som skulle bare ha 1. Altså Emmaljunga cerox. Men den skal vi selge til våren da vi heller vil ha en i en litt mørk farge. Den er lyseblå. Også har vi en gt safari. Men den har jeg lyst til å bytte ut med en 3 hjuling som tar litt mindre plass i bilen. Også har vi en trille, zero2four. Den bruker vi når vi er i syden.

Heldigvis har jeg en mann som vil at jeg skal få den vognen jeg vil:) Og som ikke sier nei:) Men vi er selvsagt begge enig i at vi selger de gamle når vi kjøper nye:)

Annonse

• 3 uker senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...