Gå til innhold

Er så sinnsyk trøtt om dagene... Hvor lang tid tar det før man er kvitt svangerskapssymptomene etter MA/SA?

☆Meg og lille snuppis+knerten☆

Anbefalte innlegg

Nå er det 17 dager siden utskraping etter MA. Var på gyn kontroll i går og der sier de at alt ser bra ut - jeg har normal syklus og de bekrefter at jeg har hatt eller har EL nå. Trodde jeg hadde EL på lørdag, hadde sengekos på fredag, så håper jo at det klaffer, men ut fra det gyn sa i går så er jeg usikker på om jeg har hatt EL eller har EL nå, uansett ingen sengekos etter fredagen, mannen er sengeliggende med skikkelig omgangssyke, både diare og oppkast.

Testet svakt positivt på vanlig CB i går, det er fra forrige svangerskap - det kan visst henge i i opptil 5-6-7 uker, men jeg ville sjekke hvor sterk eller svak testen ble, hvis jeg skulle gravid igjen og teste om 14 dager, så vil jeg jo se om testen er svakere eller sterkere og er den sterkere er jeg jo gravid på nytt. Men, lurer litt på - skulle ikke denne trøttheten avta nå da? Synes bare den har blitt verre i går og i dag jeg...

Dere andre som har mistet i MA og SA - hvor lang tid tok det før dere ble kvitt svangerskapssymptomene?? Nå går det jo på 3 uka for min del...

Noen som vet?

Klems

Fortsetter under...

Vet ikke.. men jeg er allerede kvitt alle symptomer og plager jeg. Er 13 dager siden utskrapning. HCG på 100 og noe på fredag som var (husker ikke riktig om den var 146 eller 196).Ikke kjent noe antydning til el og heller ikke noe annet, kommer fortsatt litt farga utflod.. Eneste jeg lurer veldig på er hvorfor jeg får kviser. Fikk et par under graviditeten, men ellers har jeg vel hatt 10 i løpet av hele livet mitt tror jeg..

Skulle ønske noen hadde fasitsvar på alt sammen til oss jeg :-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...