Gå til innhold

GT Safari - blir den fort for liten?

Anbefalte innlegg

Leste en brukererfaring på denne vogna og der hadde barnet vokst ut av den ved 2-års alder.

Om det er tilfelle, tror jeg vi må revurdere innkjøpet av denne vognen.

Jenta vår er 11 mnd nå, og er ikke stor for alderen ennå. Tenkt å kjøpe vogn for turer på skogs- og grusveier.

Noen med erfaring?

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/139858381-gt-safari-blir-den-fort-for-liten/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hvis ungen din ikke er av de største, så holder safarien leeeeeenge ennå ;) Kanskje til og med ut vognperioden, eller i hvert fall til det er på tide å skifte over til ei lett reserve-paraply-trille i tilfelle ungen skulle bli klar.

Safarien er faktisk den beste vogna jeg har hatt, og jeg er en smule vogngal. Og passer meget godt i all slags terreng, og er du ekstra heldig så kanskje du finner ei brukt vogn med STORE hjul? For de syntes jeg var de beste.

jeg har den vogna, og er veldig fornøyd. eneste lille minuset er at sittedelen ikke kan snus, noe jeg egentlig var på utkikk etter.

jenta er nå snart 4 år, og liker å sove i den. hun sover ikke på dagen lenger, men om hun sovner i vogna, så kan hun sove lenge. og hun er ikke liten for alderen.

Problemet med safarien er nok at den ikke er så lang i ryggen. Sittedelen er ellers veldig romslig. Noen hevder også at bena kan bli hengende utfor fotbrettet. Har hatt vogna, men det var til baby. Veldig god å trille.

Anbefaler deg å prøve vogna først, før du kjøper. Eller prøv å måle. Rygglengden på GT er ca 46 cm.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...