Anonym bruker Skrevet 24. mars 2009 #1 Skrevet 24. mars 2009 vi har hatt sex med ett annet par engang, ble litt klåing, suging og slikking rundt om før vi bytta partnere...litt surreaistisk å se mannen sin knulle en annen dame, han likte det ikke og var tydelig plaget,,,he,he..men klarte nå å gå for han tilslutt...ingen av oss har hatt noe sjalusi etter dette, men hele akten var ikke sann veldig vellykket heller da...
Den heldige eier av ett barn Skrevet 24. mars 2009 #2 Skrevet 24. mars 2009 Har hatt trekant med to gutter jeg kjenner. Da jeg var ung og ikke visste bedre;) Det var spesielt, helt greit, men ikke noe som fristet til gjentakelse, så det ble med den ene gangen. Er vel bare vi tre som vet det, og det er alltid en pinlig hemmelighet mellom oss når vi er på samme steder.
Anonym bruker Skrevet 24. mars 2009 #3 Skrevet 24. mars 2009 Ja, hatt sex med en ex kjæreste og en venninne. Det var himmelsk, og jeg er så glad jeg har opplevd det. Vi har ikke hatt problemer i ettertid. Savner sexlivet jeg hadde med exen, vi var så totally on the same page. Vi tente nøyaktig på de samme tingene, og vi hadde type rå, dyrisk sex. Vi ringes fortsatt en gang i blant, og han ringte i går. Jeg blir faktisk vanvittig kåt bare av å høre stemmen hans. Skal ikke mer til... Men hans jobb gjør at han reiser verden rundt, og jeg er stuck her..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå