Gå til innhold

Redd og usikker på hva som skjer. (lang)

Wensita

Anbefalte innlegg

Jeg har hatt tre HA etter hverandre fra desember 07 til og m desember 08. var på utredning på Haukeland januar 09, og fikk beskjed om at det var ingenting gale, og at eg kunne begynne på Albyl-e fra og med da og til eg 17 uker på vei.

Nå er jeg så heldig at eg har blitt gravid igjen. ca 7uker i følge mine utregninger.

Har hatt en del brunlig utflod, og litt rosa. Og slimete i samme farge.

Bestilte meg en gynokologisk undersøkelse samt ultralyd fordi eg var bekymret.Det var forrige uke. De fant ikke hjertlelyden, og mente eg var kortere på vei. Hun mente ca 5 . Embryet var ikke større. Og at eg skulle komme tilbake om 14dagers tid.

eg blir helt gaaal av vente tiden! Er så redd for at det skal være dø.

Har av og på uflod med farge, det er det som gjør meg redd.

Noen som har vært i samme situasjon?

Fortsetter under...

Huff, forstår deg så godt, unner ingen å være i din situasjon! Jeg har dessverre opplevd det samme som deg, men det hadde ingen positiv utgang. Samtidig kjenner jeg flere som har hatt slike blødninger som du har nå, som det har gått bra med! En bekjent av meg blødde som ved en normal menstruasjon i uke 9, men alt var fremdeles normalt. Så det er håp!! Og det er heller ikke alltid like lett å se embryoet så tidlig, samtidig er det vanlig å bli satt tilbake noen uker. Men den ventetiden er helt fryktelig!

Håper virkelig det går bra med deg denne gangen, håper du hører fra deg igjen :)

PS: Har du ikke blitt satt på hormonmedisiner? Har inntrykk av at de fleste får det ved neste graviditet selv om utredning ikke viser noe galt

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...