Gå til innhold

Noen fra Lade og omegn som har termin ila sommeren??

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

• 4 uker senere...

Annonse

Hei jeg er gjerne med også:) Jeg bor på Bakklandet men kan gjerne gå til Lade. Er ikke så veldig kjent men liker å gå lange turer:) Jeg er 31 år og venter mitt første barn. Har termin 5 juni. Kan godt være med å gå tur før babyene kommer til verden også. Går ihvertfall 1 times tur hver dag.

• 1 måned senere...

Jeg bor på Lade og har også termin i løpet av sensommeren. Jeg har termin 21. august. Jeg vil gjerne henge meg på noen i området som kan trille innimellom. Er ganske ny på Lade og i Trondheim så vi kjenner ikke så mange i nærheten. Jeg er 32 år og har en jente på 3 år fra før som går i Østmarkneset barnehage, men som begynner på Stabburet før hun blir storesøster. Jeg vil i alle fall gjerne være med i en "trillegruppe" og håper dere kan legge ut informasjon om hvor og når så jeg kan slenge meg med.

Vi bor på Ladehammeren, like ved skolen. Det er tre minutter fra Korsvika. Vi driver å prøver å finne oss til rette :) Synes det er veldig koselig her på Lade.

Legger dere ut info om trilleturer/møter her på forumet?

Annonse

Da er vi nok omtrent naboer, for vi bor også der! Ja, Lade er så koselig så dere kommer nok til å trives godt her ...Vi satser vel på å legge ut info her i første omgang, så tar vi d derfra. Men skal ihvertfall få varsla deg også :)

Så hyggelig å kunne trille med noen som nærmest er naboer da. Det er jo supert. Jeg ser du har termin 01. Juli også så du er jo sikkert kjempeklar for det store som skal skje snart. Det må jo være deilig å vite at det kan skje når som helst nå. Jeg har to måneder igjen, men i hodet mitt så kunne jeg ha vært klar om to uker - hadde bare alt det praktiske vært klart, men det er det jo selvsagt ikke :)

Dere som har termin nå rett rundt hjørnet får ha lykke til også sees vi med babyene våre i tur og orden da. Det skal bli spennende.

• 4 uker senere...

Hei igjen Storbrittanica!

Jeg er ikke inne på dette forumet så ofte lenger, så derfor kommer d seint svar fra meg. Men joda, min gutt kom på termindagen 1.juli, så han er 4 uker idag.. Og slettes ingen liten gutt lenger. Utrolig hvor mye som skjer bare ila de første fire ukene. Men det er ei herlig tid, og vi koser oss hjemme med ferie, baby og til tider som og sommer :) Legger ut mailadressen min her jeg, så kan du sende meg en mail når det passer sånn. Så er det enklere å holde kontakten når vi etterhvert skal prøve å organisere litt trilleturer o.l: [email protected]. Håper din form er bra...ikke så lenge igjen til deg heller før du er tobarnsmamma :) Lykke til!!

• 8 måneder senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...