Gå til innhold

Lekegrind ???

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg skal kjøpe lekegrind til lillegutt, men åh det er jo så mange forskjellig. Men tror jeg må ha en på hjul siden stua er så liten og jeg kan flytte litt på den.. men hva har dere? og jeg tenkte på en i tre men så lurer på jeg på om den med netting er bedre, siden de kan dette å slå seg mot treværket??

Eller??

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Vi har tre, og han har aldri falt å slått seg i treverket. Har vært storfornøyd med den. Kan stille bunnen 3 hakk. Kjekk når han var bitteliten at bunnen var høyt oppe, så man slappe å henge over kanten for å få tak i barnet.

Skrevet

Hvor kjøpte du den? og hva kostet den?

Skrevet

Nei den har jeg arvet... godt brukt i familien.....

Skrevet

vi har en i tre som vi kjøpte på babyshop...ehh altfor dyr,men vi fikk den av ivrige besteforeldre kosta 1700kr! Men vi er veldig fornøyd med den,kan justere bunnen på den også.

Skrevet

Jeg aner ikke... Vi har arvet en sånn nettingsak, og tenker å bruke den etterhvert.

Skrevet

Vi har en i tre,som kan justeres opp fra gulvet. Kjøpte den på Name it. Tror de fører den på tøffeliten også. Ellers hadde de en fin en på deal.no

kosta rundt 1000,- og det var det vi betalte for vår også

Skrevet

det er forresten hjul på den og..:)

Skrevet

jeg ELSKER vår lekegrind. Vi har i kirsebærtre som man justere høyden på og har hjul på 2 av beina for lett forflytning. Vi fikk den av en kollega av sambo.

Tips, begynn å bruke den raskest mulig for at ungen blir vant med å være oppi der. Lillegutt har ligget oppi siden han var nyfødt, helt supert.

Når han nå våkner tidlig om morgenen putter jeg han oppi, han leker og er fornøyd og jeg ligger på sofaen og slumrer videre;) ikke bekymre deg for om han dunker hodet sitt, om det skulle skje så er det ikke hardt tre, de overlever;) med sånn netting så er det ikke like lett å øve på å reise seg og sånn, sprinklene er supre til sånnt.

ikke gidd å kjøpe nytt, gå på finn.no og søk lekegrind. så utrolig mange fine lekegrinder som koster nesten ingenting:)

Skrevet

Du trenger strengt tatt ikke betale for en lekegrind med hjul.. Vi har bare satt under slike filtknotter, og da er det bare å "skli" den rundt i stua. :-)

Skrevet

Hei du.. det var smart, tenkte jeg ikke på. Filtknotter ja da sklir den jo rundt da :o)) da må jeg på finn.no igjen hehe men jeg kan ikke ha så stor.. 100x100 blir for stor i stuen dessverre men jeg får titte litt..

takk for bra tips

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...