Gå til innhold

Krever jeg for mye for vogna mi?

Anbefalte innlegg

Lurte på om dere kunne hjelpe meg litt her jeg, ang pris på brukt vogn...

Jeg har ei vogn, en Simo duo, som jeg prøver å få solgt... Den er 2006 modell, men kjøpt og tatt i bruk i 2007. Bag-delen er brukt kanksje tilsvarende 4 mnd normal bruk og sportsvogn-delen er brukt max ti ganger, så vogna er som ny... Jeg hadde tenkt meg 3000... Er det for mye? Vogna er kjempefin, helt strøken, men jeg har fått null respons... Og siden vesla vår hater å sitte i vogn vil jeg jo gjerne få vogna solgt. Bør jeg sette ned vogna i pris pga prisen er for høy eller er prisen ok og jeg bør kanskje bare ha is i magen?

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/139857101-krever-jeg-for-mye-for-vogna-mi/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Høres ikke så ille ut prismessig synes jeg. Så synes du skal vente. Men.. Har du lagt ut fine bilder på finn? Synes mange av bildene der er så håpløse. Ikke ser man farger og bildene er mørke. Forsøk det også med en spenstig overskrift og masse info om vogna.

Dersom du ikke får respons på finn kan du jo henge opp lapper på helsestasjon, butikk etc. Ser det henger en del slik på vår helsestasjon. Men forhør deg med de som jobber der først.

Syns i seg selv det er en grei pris, men du må jo se hva de nyere modellene går for på finn. jeg solgte min 2009-modell med regnbtrekk, myggnett, hjulbeskyttere og koppholder for 4500. Hvor mye utstyr selger du den med?

O det ligger nyere modeller enn din ute til en tusenlapp over er det sikkert de som går først:)

Heisann, HI her.. Tusen takk for inspill :-) Jeg har masse bilder i annonsen, 9 stk tror jeg det er.. gode bilder av vogna i alle vinkler tatt med digital-kamera. Følger med regntrekk, insektsnett og handlenett. Så jeg tror annonsen evnt skulle være bra nok, alt om vognen står godt forklart og.. Så tror ikke annonsen er problemet.. Er derfor jeg tenkte kanskje jeg har priset den litt høyt...

Men siden dere mener prisen er ok så tror jeg at jeg bare får ha is i magen... Det er jo ikke akkurat som at jeg skal trille tur med vesla eller noe (det stae lille beistet, hehe.. ligner vist på mor).

Er ikke mange simo duoer til salgs i fylket her heller så om prisen ikke er umulig så blir det nok ett salg, på ett tidspunkt.

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...