Gå til innhold

Skravletråd IKM uke 17 :)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Var så kjempeoptimistisk i går siden tr ikke kom, og når jeg kom hjem om ettermiddagen var jeg ekstremt kvalm. Kunne selvfølgelig ikke dy meg og måtte teste...NEGATIV:(. Og i dag kom tr en dag forsinket, snufs.

Går inn i 6 pp nå. Dette tar tid.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Tr har enda ikke kommet nei. Men tatt 4 negative tester, så Tr er vel rett rundt hjørnet sikkert:(

Skrevet

Drømmejenta: det sies at det fortsatt er håpe så lenge ikke TR er kommet, og det har den jo ikke:) IKM er aller senest i morgen.. så venter noen dager til så hvis ingen TR blir det vel en test til..

Er så spen på dere andre jeg nå. Noen som ikke har testet eller noen som har testet positivt? Håper det er mange av dere i uke 17:)

Skrevet

Jaja, da er det bare å bevege seg over til uke 21 etter hvert da. (dritt) TROR jeg skal prøve å ta meg en liten bimme-pause nå, selv om det er vanskelig ;) Blir så opphengt i dette babyønsket, og en liten pause herfra pleier å funke innimellom. MEN får se om jeg greier det!

Fortsatt lykke til til dere som venter på TR :) Og lykke til neste gang igjen til oss som det ikke har klaffet for denne pp heller!

Ha en god kveld alle sammen - her skal det jogges ;)

Skrevet

Status i kveld

Testet neg i går IKM dagen. Men ingen TR (og den bruker å være VELDIG i rute - likevel føler jeg meg sikker på at den kommer), ikke testet meg mer. skal kjøpe ny test i morgen om ikke TR kommer.

Er spent ja

Skrevet

TR i dag.

Bedre lykke neste måned.

Skrevet

Jiiipiiii! Jeg har testet positivt. Termin 1 januar:-)

Skrevet

Gratulere så mye Mammamia-1+entil?!!!! Da har du termin to dager etter min termin. Jeg har 30 november!

Lykke til videre!

Håper det er flere her inne på ikm 17 som tester positivt!

Skrevet

Jeg har enda ikke fått tr men tørr ikke teste hehe... føler liksom at den skal komme men håper ikke... er kvalm, øm kiling i bryst vortene nesten ikke utflod bare blankt, litt stikkinger i siden.... huff... må nok teste i morgen... men de billig testene har enda ikke kommet=( er over en og en halv uke siden jeg bestillte=( trodde ikke det skulle ta så lang tid....

Skrevet

Metallsmaken er her enda. Merkelige greier... skal teste meg i morgen tidlig.. håper tr har tatt seg en lang ferie

Skrevet

Har ikm i dag eller i morgen..ingen tegn til tr...

Testet negativt i mårrest...men får svar på blodprøven i morgen.

Skrevet

Hei,hei

Kan jeg slenge meg inn her med dere?Har ikm på søndag...Venter tester i posten i dag og lurer på om jeg skal svi av en i ettermiddag=)

Har ingen symptomer så langt,men håp.hehe

Skrevet

Hmmm... negativ test i går, men fortsatt ingen TR.. det er vel fortsatt et bittelite håp?.... hehe... Har IKM aller senest i dag så da får jeg bare vente noen dager til og se...*Spent*

Gratulerer så masse til dere som har testet positivt, og lykke til på "reisen" :)

Skrevet

Denne pp'en har jeg klart å ikke tesete=) hadde ikm i går/i dag=) å enda ingen tegn på tr her heller=)) men jeg skal teste i morra om den ikke kommer=) er spennede å følge dere=) lykke til alle som ikke har testet og gratulerer til de som har fått pos=)

Skrevet

Negativ test:( Og jeg som lovet meg selv å ikke teste...

Ingen tegn til tr, men den kommer vel i morgen:( Nå er jeg ganske lei hele babystyret... huff det går vel over snart...

Skrevet

testet positivt da jeg sto opp i dag, IKM for 2 dager siden. MEN nå blør jeg - kortvarig glede:(:(:(:(

Skrevet

prøve igjen-1pp : Uff,så utrolig leit å høre:(

Har ennå ikke fått mens her, og får svar på blodprøven i dag etter kl.1200...håpet er her, men prøver å forberede meg på at jeg ikke er gravid:( BLir jo så himla skuffa hver gang...

Ville bare gratulere alle som har testet positivt, og til oss andre som lever i uvisshet eller som ikke har lyktes: det blir vår tur også:)

Klem fra

Skrevet

Der har jeg fått svar på blodprøven...

Den var også negativ...så da regner jeg med at tr kommer snart...

Kanskje like greit...Forholdet mitt er mest sannsynlig over :(

Jeg har en hund som jeg hadde før vi ble sammen, og her i går kom han og sa at han ikke godtar hunden min!!! hallo!!! Så vet ikke hva som skjer nå...

Jaja, jeg vurderer sterkt å dra til Danmark jeg nå...var faktisk på tur dit før jeg møtte han, og det er noe jeg har vurdert i flere år nå...

Vet ikke hva dere synes om akkurat dette, siden dere alle har samboer :( Vær så snill og ikke døm meg...Mitt største ønske her i livet er å få et barn jeg kan elske over alt på jord.

Liten snufsete klem fra

Skrevet

Drømmejenta:

Jeg støtter deg:) Er mange barn i dag som vokser opp uten fedre i dag.

Lykke til:)

Skrevet

Huff, så kjedelig med negativ blodprøve! Heiet skikkelig på deg jeg!!

Har lest et liknende innlegg som du har skrevet om din situasjon et annet sted og må si at jeg støtter deg virkelig! Virker som om du har tenkt godt gjennom dette og at det er noe du virkelig ønsker. Det er fler og fler som ønsker å gjøre som deg!! Håper jeg får med meg oppdateringer om hvordan det går med deg!

Lykke til videre, drømmejenta!!

Skrevet

Ja, da var det bare å hive seg på en ny pp... TR kom som bestilt i dag. Merker jeg begynner å miste motet nå, men det er kanskje for tidlig enda? Farsken altså. Jeg er så klar for barn! Hvorfor skal det vært så vanskelig for oss som faktisk VIL ha baby? Mens andre får barn bare av å se på hverandre i fylla........

Skrevet

Jippi!! Her ble det positiv test i dag. Men tørr ikke slippe jubelen helt løs. Vi mistet i uke 18 sist gangen jeg var gravid. Det er bare å håpe at denne spirer klamrer seg fast. Lykke til alle sammen, håper dere lykkes snart.

Skrevet

Gratulere så mye! håper den sitter i ni måneder denne gangen! Når har du termin da?

Lykke til videre!

Skrevet

Hei folkens:)

Skulle bare si at jeg og typen nå har snakket skikkeli sammen, og han har innsett hvor teit han var som ville gjøre det slutt pga hunden min...

Så vi skal prøve på nytt her...

Så da legger jeg Danmark på hylla foreløbi...men funker ikke dette, så drar jeg til Danmark...For baby vil jeg ha no matter what!:)

Takk for støtten Kattekine:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...