jobber med saken har klart det Skrevet 16. april 2009 #76 Skrevet 16. april 2009 Da har alle mine symptomer forsvunnet... så da kommer vel tr snikende ganske snart.... er ganske lei av å ikke bli gravid... kan ikke fatte at det skal være så vanskelig.....men nå har det iallefall gått et år, så da kan vi gå til utredning hos lege:)
Veumjenta ツ Skrevet 17. april 2009 Forfatter #77 Skrevet 17. april 2009 God fredag damer Her i huset er det fortsatt murring i magen og ømme pupper. Antar at det bare er mye hormoner denne pp her, og at TR jobber med saken. Føler meg ikke gravid, for å si det sånn. Jeg kommer i hvert fall ikke til å teste før TR ev. IKKE dukker opp (noe jeg jo har på følelsen at ho gjør) - blir dyrt å teste så mye, har jo holdt på et år! I går var jeg og besøkte ei venninne som fikk baby i mars, ho begynte å prøve samtidig som meg... Verdens vakreste baby (så klart, og ikke mindre babysyk heller), men samtidig ei litt bitter pille å svelge - jeg hadde jo drømt om å få baby nå i mars selv Kanskje neste mars?? Fortsatt god fredag folkens, gleder meg til å følge med på hvor mange av dere som får + denne pp her
helle90 - 13pp - Skrevet 17. april 2009 #78 Skrevet 17. april 2009 Ingen symptomer her, så vidt jeg vet. Jeg leter ikke etter syptomene heller, men man blir jo alltids litt overensitiviv Jeg tror nok jeg skal greie å vente til hvertfall fredag før jeg tester! IKM er lørdag 25.april.... Spennende!
♥Kabrimor♥ Skrevet 17. april 2009 #79 Skrevet 17. april 2009 Negativ test i dag tidlig, som forventa. Ikm på mandag, eller evt + et par dager. Så sikkert for tidlig å teste. I tillegg så fikk jeg ut spiralen for bare 2 uker siden så... Utålmodig jeg også, som alle andre her inne :-) Har som nevnt tidligere venta i evigheter på at mannen skulle bli klar for tredje(og siste)mann, og når han først ga klarsignal klarer jeg ikke å vente.
Janicღღlykkeligღღmammaღღtil 2ღ Skrevet 17. april 2009 #80 Skrevet 17. april 2009 har ingen mens murringer denne gangen... jeg hadde mens smerter sist.. men nå er det ikke no... bare stikking i puppene, jeg holdt en liten baby i dag på 4 mnd=) å jeg må si det kribblet godt i eggstokkene hihihihi... håper det klaffer =)
jobber med saken har klart det Skrevet 17. april 2009 #81 Skrevet 17. april 2009 Heisann veumjenta:) Er kjedelig med alle disse pp som fyker forbi oss med negative tester:( Er vel bare til å fortsette å prøve?? Håper vi blir gravid denne pp:) Synes vi fortjener det nå ja... God helg:)
jobber med saken har klart det Skrevet 19. april 2009 #82 Skrevet 19. april 2009 Nå brgynner snart uka vår:) Jeg er veldig spent:) Følelsene mine går opp og ned hele tiden. Nå tror jeg faktisk at jeg kanskje kan være gravid.. men det går vel over om det par timer.... Håper det er mange her som blir gravid:)
♥ Drømmejenta ♥ Skrevet 20. april 2009 #83 Skrevet 20. april 2009 Der var uka vår begynt... Jeg testa i mårrest og fikk IKKE GRAVID til resultat:( *snufs* Er jo ennå 2-3 dager til ikm skal komme... Kan håpet ennå være der??? i dag var jeg faktisk litt småkvalm og det har jeg ikke vært på leeeeeeenge....men kan jo hende man bare innbiller seg ting her... skikkeli frustrert i dag jeg...ikke gøy å gå på jobb!! Huff Noen andre som har testet i mårrest? Spent på å høre fra dere:)
jobber med saken har klart det Skrevet 20. april 2009 #84 Skrevet 20. april 2009 Drømmejenta: trist at du fikk ikke gravid resultat. Men så lenge tr ikke har kommet, så er det jo håp:) Er forferdelig å gå slik å vente og vente.... Jeg har ikke teste enda. Har ikm på torsdag. Håper jeg klarer å ikke teste meg denne pp. Er lei av å sponse clearblue....
Janicღღlykkeligღღmammaღღtil 2ღ Skrevet 20. april 2009 #85 Skrevet 20. april 2009 Huff i dag syntes jeg at jeg kjenner litt TR smerter.... men vil ikke at de skulle komme, nå føler jeg liksom at den er rett rundt hjørnet... å det vil jeg ikke... jeg vil være gravid jeg nå..... å jeg følte vi traff rett på denne pp'en.... hm... lykke til igjen jenter håper at mange av oss får pos tester=D
klar for 3? Skrevet 20. april 2009 #86 Skrevet 20. april 2009 Noen som er testesyke her? Har gått med akutt trang til å teste hele helgen, men klart å stå imot. Men nå kjenner jeg at det er vanskelig å la være. Jeg hadde ikke så store forhåpninger denne uken, men jeg har ikke begynt å spotte enda. Sist pp begynte jeg å spotte søndagen (dagen før). Har IKM i dag så dersom ikke tr viser seg i løpet av dagen skal jeg teste i morgen;)
jobber med saken har klart det Skrevet 20. april 2009 #87 Skrevet 20. april 2009 Så spennende cilleb:) håper du er gravid:) Er utrolig vanskelig å ikke teste seg:( Hater denne delen av syklusen.....
Janicღღlykkeligღღmammaღღtil 2ღ Skrevet 20. april 2009 #88 Skrevet 20. april 2009 Er det noen av dere som har blitt spådd her??? det er liksom ingen som treffer på meg hehhehe.. jeg er tydelig hvis ikke åpen nok... jeg som tror så pådet... typisk hihihi
klar for 3? Skrevet 20. april 2009 #89 Skrevet 20. april 2009 Ja, jeg er kjemepspent. Ingen tr enda heller. Men jeg har sponset CB såpass mye nå at jeg må roe det litt. Så kjedelig å bli skuffet gang på gang. Krysser fingrene for alle her inne. Det er så vanskelig å vente helt til i morgen.
♥ Drømmejenta ♥ Skrevet 20. april 2009 #90 Skrevet 20. april 2009 Jeg er blitt spådd av 4 stk...og alle sier at jeg er gravid (blant disse to er onkelen min den ene, og søstera mi den andre) Men det slår jo ikke ut på testen:( Testet negativt i mårrest, har ikm 22-23 april...Jeg er kanskje også litt godtroende,men når 4 stk sier det samme,så vil jeg jo så gjerne tro det!!! Huff:(
White*Angel Skrevet 20. april 2009 #91 Skrevet 20. april 2009 Jeg er blitt spådd. Noen trodde jeg var gravid nå, noe som ikke stemte:( Men jeg vil bli gravid innen 1-3 mnd sier tussimor da. Andre har spådd april, mai å juni:)
JIPPI:) nr 3 i 2010:) Skrevet 20. april 2009 #92 Skrevet 20. april 2009 JA enldelig er jo uka her - var skikkelig kipt å vente de siste dagene før IKM. men nå fikk jeg jo likevel neg test da - og kjenner TR kommer. men bedre å komme til denne dagen enn å vente - ventetiden var GRUSOM!! Tvitvi til alle sammen :)
07&10&13? Skrevet 20. april 2009 #93 Skrevet 20. april 2009 Jeg var 100% sikker på at TR skulle komme både på fredag og i går. fikk akkurat sånne smerter som jeg pleier å få et par timer før det bryter løs, men har fortsatt ingen spotting eller noe:) men IKM er jo ikke før onsdag da, så er jo enda et par dager igjen eller senest onsdag hvis en går etter dag 28. har tidligere hatt syklus på 26dager... men lurer på om jeg skal teste i morgen...hva syns dere?
Janicღღlykkeligღღmammaღღtil 2ღ Skrevet 20. april 2009 #95 Skrevet 20. april 2009 Jeg har oxo sånne smerter men ingen tr... men brystvortene mine har liksom blitt hvite på tuppen... det er litt merkelig... Er sikker bare jeg som ikke er så åpen at noen komme inn på meg å får spådd meg heheheh... sel om jeg gjærne vil hihihi.. Virket ikke hostesafta ღღWhiteAngelღღ 14pp=( kom TR???
Veumjenta ツ Skrevet 20. april 2009 Forfatter #96 Skrevet 20. april 2009 Ser jammen ut som TR er på vei her også gitt, spotter og har menssmerter nå :'( Så da funket ikke slimløsende hostesaft for meg heller gitt (i hvert fall ikke denne pp her...) Mener ikke å syte, men JEG VIL BLI GRAVID, NÅ!! Hehe! Sånn, der var det et lite utbrudd fra meg bare Bare TR kommer skikkelig i gang (og blir ferdig igjen nå) - så prøver vi igjen. MEN denne pp som kommer nå skal jeg virkelig prøve å ikke PRØVE så veldig, blir jo helt gal i hodet av dette her... Trenger et annet fokus en mnd kjenner jeg! Hehe! Så mulig jeg ikke blir SÅ mye her inne da. Hvordan går det med dere andre da??
jobber med saken har klart det Skrevet 20. april 2009 #97 Skrevet 20. april 2009 jeg har fått metall smak i munnen:) håper det er et tegn:)
07&10&13? Skrevet 21. april 2009 #98 Skrevet 21. april 2009 negativ CB i dag litt skuffa, menmen.. da er det bare å vente på tanta, og kjøre i gang neste periode! lykke til alle sammen"!
♥ Drømmejenta ♥ Skrevet 21. april 2009 #99 Skrevet 21. april 2009 Jobber med saken: Jeg har også metallsmak i munnen innimellom..skikkeli ekkelt... Vi får satse på at det er et tegn ja:) hehe jece-og-Leon_Nickolai: Så synd å høre...men så lenge TR ikke er kommet er det jo ennå håp? Når er ikm? I dag skal jeg til legen og ta blodprøve:) Bare synd ventetiden er så lang:( Synes det er litt skummelt å tenke på at jeg har ikm i morgen eller torsdag:S huff,tenk om TR kommer?? vil ikke vil ikke....
Leona77 Skrevet 21. april 2009 #100 Skrevet 21. april 2009 Jeg har jo ikke IKM før lørdag (senest) men tror nok ikke det er noe denne pp. Har ingen symptomer, og jeg spottet bittelitt på papiret i går og litt menssmerter, så den er nok rett rundt hjørnet. Prøver igjen vi!! er jo bare første pp etter SA. Lykke til med blodprøva ♥ Drømmejenta ♥ og lykke til alle dere andre også, måtte vi bli gravide snart heeeele gjengen!!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå