Gå til innhold

Skravletråd IKM uke 17 :)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei :)

Henger meg på her jeg, har etter mine beregninger IKM 25. april.

Hadde en SA for ca. 5 uker siden, så dette er 1pp etter det.

Skal vel litt til for at jeg er gravid igjen så fort (selv om flere blir det)

men håper veldig :)

Har litt murring og er litt "rar" i magen, men ingen ømme pupper, noe jeg pleier å få før mensen og som jeg fikk sist jeg var gravid.

Blir spennende dette her, artig å ha noen å dele ting med :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

heihei 3barnsmor2010?

Det var som å lese ett innlegg av meg selv - hehe. bare jeg fjernet spiralen litt før deg. hadde el i forrige uke, ønsker meg nr3 i 2010. slo til med en gang på de to første også:) og HÅPER veldig på det denne gangen også!!

Føler meg også skikkelig gravid!! både i pupper og livmorområdet:)

Meeeen er vel en gedigen mulighet forr at jeg ikke er gravid ja - kjenner jeg kommer til å bli veeeeldig skuffet.

Lykke til!!

Skrevet

Hei,jeg tror også at jeg kommer inn hit.Hadde en Ma den 17 mars og fikk positiv el test på 9 og 10 april,men det kan være litt usikkert siden det kan henge igjen hormoner fra sist.Da skulle ikm være ca den 24,så jeg får bare vente å se.Har ikke det største håpet denne mnd,kroppen er jo kanskje ikke helt i rute enda.Kjenner jeg er skikkelig utålmodig,vil bli gravid igjen så fort som mulig ;) Skal vente med å teste til ikm dagen i hvertfall,gjorde det sist også...hadde ingen spes symptomer sist.Prøve å ikke analysere alt,da blir det så lenge å vente..

Hvis g testen skulle være positiv så begynner jeg bare å bekymre meg for at det ikke skal gå bra...slitsomt dette bli gravid greiene ;)

Lykke til alle sammen ;)

Skrevet

Heisann prøve igjen!!

He he, så artig at det er så likt... Sleit du også med å få mannen med på det da?

Lurer på om spiralen har klussa med miljøet i livmoren denne måneden. Var jo bare et par dager fra den var fjerna til EL. Men var en kobberspiral da, ikke hormon.

Når har du IKM da? Jeg har den 20. april.

Spennende tid vi går i møte ihvertfall!!

Krysser fingrene for påskeegget!!

Lykke til til deg også!!!

Skrevet

Hei!

Mannen ja - hehe, han så ut som ett spørsmålstegn da jeg nevnte det. men sa seg snart enig når han fikk vendt seg til tanken:):):)

Mange som ikke får klusj etter spiralbruk, uannsett spiral. hadde hormonspiral jeg - men EL var på plass me en gang(testet meg)

Og IKM - ja det har eg og på mandag!! GUD som e gler meg te å teste ja!!

vi får se hordan det går - kommer til å kike innom her ofte:):

Skrevet

Hei, hei :)

Slenger meg inn her jeg og, selvom jeg rett og slett ikke orket de el-testene den her månden. Kan jo håpe på at det kanskje klaffer likevel. Har ikm 22 april, veldi ømme og tunge pupper, "rar" i magen, det stikker på en måte, og vondt i korsryggen (men det siste har jeg hver mnd så det betyr vel lite).

Lykke til alle sammen, håpe det klaffer :)

Skrevet

sånn stikking har jeg oxo hatt c-venteren.. merkelig. vi klaffet på El denne mnd, å det er jeg 100 % sikker på.. så blir spennede. føler ingentng bare denne stikkingen...

Jeg håper oxo det klaffer nå=)

Skrevet

Spennende å lese at så mange har symptomer. Jeg føler jeg har masse symptomer, men det pleier jeg å ha hver gang.... sikkert bare inbildning at sammen...

skal bli spennende i uke 17 uansett:)

Skrevet

Her hagler det inn med symptomer jo! Så spennende å lese :) Her i huset har det slengt seg på ømme bryster/brystvorter i tillegg til det andre + litt svimmelhet. Men mye av dette her kommer jo etter EL vanligvis også - så avventer situasjonen. Etter et år med prøving gidder jeg ikke gå i taket av noen symptomer lenger ;)

Tipper faktisk jeg spretter inn på "Slitere" neste pp, ingen som hadde fortalt meg at det skulle være SÅ vanskelig å bli gravid ;) Folk blir jo gravide for et godt ord rundt omkring! Og heldige er de!! :) Dette begynner å bli litt mindre moro etter hvert, for å si det sånn.

MEN vi ER vel gravide hele gjengen allerede, så hva er det å klage over? Hehe! MÅ jo ha et lite håp innerst inne!

Skrevet

Slenger meg på denne jeg også :) Litt sent kanskje, men jeg har ikke vært her inne så mye den siste tiden. Jeg prøver å slappe av, la babyen komme av seg selv når den vil og kose meg med sex isteden! Håper det virker denne runden altså ;)

Jeg har IKM 25.april, og gleder meg til å teste... Jeg skal faktisk ikke stresse med testingen denne gangen, bare slappe av og nyte ventetiden :)

Skrevet

Jeg og prøver å ikke tenke på alle symptomene. Føler meg alltid like dum når tr kommer... Men det er jo ikke så lett da. Har jo et veldig sterkt ønske om å bli gravid snart... sist gang jeg ble gravid gikk jeg på p-piller, var ung og hadde verken utdannelse eller penger... Snakk om dårlig timing... men nå... er jo helt umulig å bli gravid..Kanskje jeg må begynne på pillen igjen.... hehe

Skrevet

nyte eller pine seg igjennom den hihihi... jeg blir så "pint" jeg heheh er virkelig ubehagelig.... er 6 dager til ikm for min del.... å jeg har lyst til å teste i morra.... heheh,, men det kan jeg jo ikke.... huff detter vår 4 pp å det bare mååååååååååå klaffe hehe.

Skrevet

Da hopper jeg inn her også... IKM søndag/mandag 19/20 april.

Testet i dag tidlig, klarte ikke å vente lenger, og fikk en svaaaaaaaaaaakt, nesten usynlig men samtidig synlig, strek med en gang. Og etter en time (vet at man ikke skal lese av resultat etter en time men jeg hadde den tilfeldigvis fortsatt liggende ;)) da var streken mye mer synligere... Sååå spent nå!!!!

Skrevet

Da er jeg tilbake etter påskeferie. Har ikke fulgt med her inne på noen uker, men kjekt å se at noen begynner å få litt symptomer ihvertfall. Spennende. Jeg krysser fingrene for alle. Selv har jeg ikke store forhåpninger denne pp. Var på påskeferie (midt i EL) med svigerfamilien i en ganske lytt hytte hvor soverommene lå slik at en måtte gå gjennpm det soverommet vi fikk utdelt for å komme til neste. Ikke veldig lett å få til sengeaktivitet da;) Rakk en runde 2 dager før EL da så jeg håper jo.....

Skrevet

Det er veldig spennende å høre om hvordan det går med dere alle her. Nå er det ikke alt for mange dagene igjen til vi kanskje kan finne ut om vi har begynt på en 40ukers kang "reise" :)

Blir spennede å se hvor mange med ikm uke 17 som kan sette navnet sitt under GRAVID!

Skrevet

Når blir dere å teste da jenter???

Jeg vurderer å teste på fredag.

Har IKM på mandag ca tror jeg...(Pørste pp, så har ikke hatt syklus helt i fokus før, derfor litt usikker :-))

Er kjempespent jeg nå, regner ikke med at det skal gå SÅ fort, men håper da, har venta så lenge på mannen at nå er jeg bare såååå klaaaar!

Skrevet

jaaaaa=) jeg vil jeg vil jeg vil=) gleder meg hihi men jeg fikk plutselig en god førelse her i går kveld=) vil såååå treffe nå, selv om det er maaaange andre her som virkelig fortjener en positiv test før meg... men jeg er så klar på en til=)

Skrevet

jeg har ikm senest på torsdag. Håper jeg klarer å holde meg unna alle testene:) Men det er jo bare tiden som vil vise det...

Satser på at mange i uke 17 blir gravid:) så kan vi sloss om å få det første barnet i 2010:)

Skrevet

Tenker jeg tester på mandag jeg=) Puppene begynner og bli ømme allerede. Trøtt som bare det.. Håper det er et godt tegn=)

Skrevet

oy ღღWhiteAngelღღ 14pp så spennede=) krysser alt for deg oxo=)) tenk om det klaffet for dere nå=) føler du deg gravid elelr??? er du no anderledes nå enn ellers???

Skrevet

heia 3barnsmor2010 og andre med IKM 20.

Jeg tenker jeg skal teste meg fredag ja - hadde vært artig å sett hvor kjapt man produserer hcg og da;) - men er redd for å få neg resultat da - tror jeg blir skuffet selv om håpet overhode ikke er ute enda da.

i kveld er jeg meget kvalm, enten bygger jeg på omgangsjuke, eller så må det virkelig være noe på gang ja!!

Ja den mannen man må vente på...den gjør jo att vi er OVERKLARE når det hele starter, spesielt når man bimmer her mens mannen tenker også da...hahaha!! (min egen feil da)

tvitiv - hørest på freddan!!

Skrevet

Ekstremt trøtt enest. Har en del murringer, kjenner ut som mensen er på vei, men det er jo enda ei uke til. Har hatt noen stunder med kvalme. Føler meg egentlig gravid ja, men det gjør jeg hver gang =D hehe.. Har også en del romling i magen.

Skrevet

Nå er det en dag mindre til ikm:)

Skrevet

Jeg hadde egentlig tenkt å teste i dag pga at jeg skal ut med jobben i kveld. Men søvnig og i ørsken hadde jeg plutselig tisset:( Kom først på det etterpå. Nå er det vel for seint? Lite trolig at den hadde slått ut uansett. Har ikm på mandag

Skrevet

Er sååå lange de to ukene mellom EL og IKM, prøver å ikke tenke så mye på det, men er hjemmeværende så jeg går jo her i min egen verden :)

Har ikke noe særlig symptomer, men er fortsatt oppblåst og merkelig i magen, men tenker at kroppen ikke er helt i rute igjen etter SA i mars.

Har ikke IKM før 25. så jeg blir sikkert en av de siste til å teste, venter nok til siste helgen i uke 17 en gang, har ikke kjøpt inn tester, så da blir det litt enklere å vente ;)

Krysser fingrene for alle her inne!!!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...