07&10&13? Skrevet 9. april 2009 #26 Skrevet 9. april 2009 hei Janicღღlykkeligღღmamma.ღღHåper: jeg vet ikke hvordan dette er, men lurer veldig på det samme... hadde noen voldsome el-smerter i går, eller hverfall tror jeg selv det var el-smerter. Håper for oss begge at dette er normalt og a det er ett positivt tegn:)
Janicღღlykkeligღღmammaღღtil 2ღ Skrevet 9. april 2009 #27 Skrevet 9. april 2009 hei jece-og-Leon_Nickolai=) ja det var så sykt vondt når han skulle tre inn på en måte. akkuratt som det var kjempe ømt og håvent på en måte.... jeg har tatt el tester så jeg vet jeg hadde el, men har aldri ha så syke smerter før..... jo vi krysser fingrene får at det er bra=)
Janicღღlykkeligღღmammaღღtil 2ღ Skrevet 9. april 2009 #28 Skrevet 9. april 2009 om jeg blir gravid denne pp'n så blir det termin 01,01,10
Janicღღlykkeligღღmammaღღtil 2ღ Skrevet 9. april 2009 #30 Skrevet 9. april 2009 det kommer til å bli supert på 1 tri da=)))
White*Angel Skrevet 9. april 2009 #31 Skrevet 9. april 2009 Helt klart=) Har du blitt spådd noe du da Janic? Har blitt spådd fra 2-3 stk at dette er min mnd!=D
Veumjenta ツ Skrevet 9. april 2009 Forfatter #32 Skrevet 9. april 2009 Hallois damer! Skrev i går at jeg hadde positiv EL-test da, men den må ha vært "nesten"-positiv, for i dag var den KNALLpositiv! (bruker billig-tester, ikke digital, så...) Så da blir det en tur i halmen i dag og i morra også vil jeg tro Vedr. smerter ved samleie i forbindelse med EL, så kan jeg vel skrive under på at jeg har hatt det noen ganger også! Skjer ikke hver gang, men kanskje hver 3. gang jeg har EL eller noe, da er det noen ganger at det nesten er vondt å sitte på en stol til og med! Som dere skriver, akkurat som det hovner opp oppi der... Oh - hadde vært moro om vi kunne stikke inn på 1. tri sammen alle sammen altså De neste to ukene kommer vel til å snegle seg avgårde sånn som de alltid gjør i påvente av TR... Anyway - nå skal jeg bare på jobb i morra også, så skal jeg ha tre dager FRI! Gleder meg! Ha en fortsatt hyggelig kveld alle sammen, og fortsatt lykke til i jakten på egget!
Janicღღlykkeligღღmammaღღtil 2ღ Skrevet 9. april 2009 #33 Skrevet 9. april 2009 oy... såpd.. hvor har du blitt det henne???? det vil jeg oxo bli=)) så utrolig spennede.
Janicღღlykkeligღღmammaღღtil 2ღ Skrevet 9. april 2009 #35 Skrevet 9. april 2009 da har jeg akuratt lakt inn ett håp=) hihi så morro=))
Veumjenta ツ Skrevet 12. april 2009 Forfatter #36 Skrevet 12. april 2009 Hvordan går det med spåinga deres?? Jeg ble spådd i fjor at det skulle skje noe rundt juletider (av to ulike "spåere"), men ble ikke gravid da... Kanskje de har sett at det kommer en liten en rundt juletider i stedet for?? Lov å håpe... Hehe! Nå er det bare for oss å vente da, bare litt over ei uke til uka "vår" begynner! Like spennende hver pp det (selv om skuffelsen har vært like stor hver pp også...) Ha en fortreffelig søndag alle sammen - og GOD PÅSKE!
White*Angel Skrevet 12. april 2009 #37 Skrevet 12. april 2009 Joda, spenninga er i topp! De har sakt april-mai-juni på meg. Blir gøy og se om noen har rett=) Var uvel i går, er også litt uvel i dag. Vet ikke hva det kommer av:( Påska mi består av å jobbe.. Jobber i helsevesnet vettu. Ingen kjære mor der! Er usikker på om vi traff EL denne mnd. Får håpe på det beste!
Janicღღlykkeligღღmammaღღtil 2ღ Skrevet 12. april 2009 #38 Skrevet 12. april 2009 krysser fingrene får deg=) håper på spire selv men denne mnd har jeg ingen symtomer... har litt bobbling i magen bare.. ikke noe annent... enda vi treff EL på begge dagene..... hm... du må slappa av litt innimellom jobben din ღღWhiteAngelღღ 14pp. helsevesenet er har jobb. føler du det er noe spire som gror???? når jeg ble gravod med førstemann så bare følte jeg at jeg var gravid selv om jeg ikke hadde testet eller hadde noen aning på om jeg var gravid hihihi.. men i uke 7 hadde vi 2 streker=) lykke til, til oss alle=)
JIPPI:) nr 3 i 2010:) Skrevet 12. april 2009 #39 Skrevet 12. april 2009 ÅÅÅÅ så utolmodig jeg er!!! ei hel uke til jeg kan begynne å teste!! Hadde ikke trodd det skulle bli så kipt å "vente" Hvordan er det med dere andre?? når starter dere å teste?? Verst av alt syns jeg att jeg kan kjenne att jeg er gravid - EL smertene mine har vart helt siden el på tirsdag. men man kjenner vel alle mulige symtomer som man ønsker seg - så jeg får meg vel en skikkelig nedtur med neggativ test om ei uke tjatja - lykke til alle uke 17!!
jobber med saken har klart det Skrevet 12. april 2009 #40 Skrevet 12. april 2009 Ventetiden er grusom...... Jeg har som vanlig planer om å ikke teste meg. Etter å ha prøvd å bli gravid så pass lenge føler, jeg at jeg har sponset clearblue nok for en stund.. Noen som har noen symptomer?? Jeg har hatt problemer med magen, men det kommer vel av litt for mye påskesnop... hehe Lykke til
Janicღღlykkeligღღmammaღღtil 2ღ Skrevet 12. april 2009 #41 Skrevet 12. april 2009 det er det jeg har oxo. litt problemer med magen, å jeg tror oxo det er får mye snop heheheh.. hadde litt stikkin i puppene rundt el. men det tror jeg bare var i forninnelse med EL... noe mere er det ikke....=( hehe håper på spire, men jo mere enn jakter på symtomer jo værre er det, føler jeg.... må bare prøve å ikke tenke så mye på det.... ja da har nok du sponset CB med nok ja=) om den tanta kommer er det på på en måte ikke vits å teste, men er hu og forblir borte har vi allllllgrund=)) Lykke til til deg oxo=)
White*Angel Skrevet 12. april 2009 #42 Skrevet 12. april 2009 Har hatt litt murringer i magen bare.. Jeg føler meg gravid hver gang etter EL jeg=p Men bare egative tester. Jeg begynner og teste dagen før ikm, og dagen ikm er. Men nå må jeg dra på jobb! snakkes=)
JIPPI:) nr 3 i 2010:) Skrevet 12. april 2009 #43 Skrevet 12. april 2009 Klarer nok ikke å holde meg unna testene - har skapet fult opp med billigtester. blir nok å prøve å teste til neste helg. har fått tidlig resultat på de to andre graviditetene ( 7dpo)... og er SÅ klar for å bli gravid nå med en gang - rart når man først har bestemt seg så bare vil man med EN gang. hehe
Janicღღlykkeligღღmammaღღtil 2ღ Skrevet 12. april 2009 #44 Skrevet 12. april 2009 hehhe ja da skulle det nesten ha skjedd i går hehhehehe=D Men hvordan er symtomene jenter???? jeg vil høre=)) Jeg har litt urolig mage... men tror det er inntak av får mye snop heheh... ellers så har leg hatt litt stikkin i puppene i dag.. men ikke noen mens murringer osv.... hm, jeg som gledet meg til jakten heheheh
jobber med saken har klart det Skrevet 13. april 2009 #45 Skrevet 13. april 2009 God morgen jenter:) Her sitter jeg på jobb og er så kvalm at jeg ikke vet helt hvor jeg skal gjøre av meg. Har hatt mye problemer med magen denne påsken. Tror nok det skyldes litt for mye snop.. Har litt ømme pupper. Er på dag 20, så det er litt for tidlig å få mensen pupper... Men syklusen min har variert endel i det siste, så det kan jo hende at den er rett rundt hjørnet likevel... Vel, vel trøtt i trynet er jeg i alle fall..... Noen av oss må jo bli gravide denne mnd:)
jobber med saken har klart det Skrevet 13. april 2009 #46 Skrevet 13. april 2009 God morgen jenter:) Her sitter jeg på jobb og er så kvalm at jeg ikke vet helt hvor jeg skal gjøre av meg. Har hatt mye problemer med magen denne påsken. Tror nok det skyldes litt for mye snop.. Har litt ømme pupper. Er på dag 20, så det er litt for tidlig å få mensen pupper... Men syklusen min har variert endel i det siste, så det kan jo hende at den er rett rundt hjørnet likevel... Vel, vel trøtt i trynet er jeg i alle fall..... Noen av oss må jo bli gravide denne mnd:)
♥Kabrimor♥ Skrevet 13. april 2009 #47 Skrevet 13. april 2009 Heisann! Er også ganske kvalm innimellom. Minner om en mild form for sv.sk.kvalme. Og så har jeg mens murringer, og det pleier jeg aldri å ha nesten. Og de få gangene jeg har det så kommer de samtidig med mens, ikke en uke før.. Men det er nå rart med det hvordan men jakter på symptomer når man først har satt igang å prøve. Jeg har venta så lenge på at mannen min endelig skulle bli klar for å prøve på nr tre, og nå når han endelig er klar skulle jeg helst vært gravid- i går!! Men sannsynligheten er minimal for at det blir noe påskeegg, for spiralen ble fjerna for bare 10 dager siden, altså ca 3 dager før eggløsning, og at det skal slå til så raskt vil jo bare være for utrolig!! Men men, jeg føler meg gravid jeg, like fullt :-) Mulig jeg blir å ta en test på fredag. Tok ikke tidlig test når jeg fikk de to andre barna, da venta jeg til flere dager etter IKM. Hmm tror jeg er blitt litt vel fokusert på dette pga av all ventinga på mannen.... Må også nevnes at det slo til på første forsøk med de to første, så mulig forventninga er ekstra høy pga det også... Krysser fingrene for at det ble påskeegg på oss alle sammen!!
White*Angel Skrevet 13. april 2009 #48 Skrevet 13. april 2009 2 dagen på rad jeg drømmer at jeg er gravid! Om jeg ikke er det i virkeligheta nå, blir jeg skikkelig skuffet!
Veumjenta ツ Skrevet 13. april 2009 Forfatter #49 Skrevet 13. april 2009 Hei hei alle sammen! Her var det jo litt symptomer ute og går blant dere i hvert fall Her i huset er det murring i magen (av typen ikke helt EL, og heller ikke helt menssmerter...), vondt i korsryggen og litt "tung" i puppene... MEN som så mange ganger før så sitter jeg helt sikkert og innbiller meg alt sammen (bortsett fra magen da, for den er reell) Jeg har bestemt meg for å ikke teste før IKM, og helst ikke før noen dager etter heller - blir like skuffet hver gang testen er blendahvit (og det har vært noen ganger nå, for å si det sånn) Har bare EN gr.test liggende også, så enda en grunn til å vente til etter IKM med å teste. Ellers føler jeg meg vel ikke spes. gravid, men har aldri vært gravid heller - så aner jo ikke hvordan det kjennes ut
Janicღღlykkeligღღmammaღღtil 2ღ Skrevet 13. april 2009 #50 Skrevet 13. april 2009 Hei hei Jenter=) her var det litt ja=) morro å se=) jeg har kunn litt stikking i puppene akuratt nå er det ingen mens murringer en gang.... men har syk sex lyst... det er noe jeg aldri har heheheheh ikke så ille liksom hihihi åsså er jeg super trøtt, i dag måtte jeg jage gubben ut av senga får å ta sønnen vår så jeg kunne sove lenger hihihihi....
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå