Gå til innhold

Skravletråd IKM uke 17 :)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jaja, da hopper jeg videre inn her! Ny IKM 20. april. Hadde vært så utrolig digg nå om vi kunne klart å prøve å ikke PRØVE så veldig, hører stadig vekk at mange blir gravide når de ikke går så utrolig inn for det! (litt misunnelig)

MEN først nå så må TR bli ferdig, så får vi ta det derfra. Jeg har fortsatt et lite håp om 2009-baby, evt. nyttårsbarn da! Det hadde jo vært stas! Hehe!

Anyway - velkommen inn damer! :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Slenger meg på her jeg også. Siden det ikke ble julebaby på meg satser jeg på nyttårsbaby. Men jeg ser for meg at prøvingen kanskje blir litt vanskelig å få til siden jeg skal på påskehyttetur med storfamilien, midt i beste EL-tid. Vi får jo bare gjøre det beste ut av det da:)

• 2 uker senere...
Skrevet

Her var det jammen ikke mange skravlelystne uke17'ere! Hehe! Sier jeg, som ikke har vært inne her på nesten to uker selv... ;) MEN nå begynner uka vår igjen damer, nå blir det EL-testing og hekking for de fleste av oss vil jeg tro?

Jeg begynner EL-testing i dag i hvert fall, tipper den blir positiv i morra eller tirsdag, TR var LITT merkelig forrige syklus. Kjenner så vidt at det begynner å murre litt igjen her nå i hvert fall. Og denne pp får jeg testet ut om Solvipect har noen effekt også - men tar det fordi jeg er forkjøla altså. Hoster nesten opp lungene mine her! Hehe! MEN litt sengekos skal det nok bli uansett ;)

Ha en fortsatt god søndagskveld alle sammen!! :)

Skrevet

Da var jeg igang med EL tester igjen. Tok den første i dag, den var negativ som forventet. Tror jeg har EL tirsdag.. Klaffer det denne mnd får vi termin 01.01.10 :)

Merker at jeg tar det litt mer rolig denne mnd. Prøver å ikke tenke så mye på det, og heller leve livet som normalt :)

Har forresten IKM 22.04..

Blir spennende å høre hvordan det går med dere andre fremover :)

Skrevet

da er vi fler=) har oxo tatt den første i dag=) så nå er det bare til å sitte på pinebenken=) har vært lite her inne den siste uka, men nå er vi tilbake heheh=) jeg hadde tr på besøk i hele 3 nesten 4 dager... så det var jo greit=) er alt bra med dere jenter???

Skrevet

Her er ihvertfall alt bra ja :) Ser frem til en kort arbeidsuke, før det blir noen dager fri! Vi skal hjem til mine foreldre fra onsdag til søndag, sannsyligvis midt i EL så vi må prøve å snike oss bort for litt kos innimellom :)

Har ikke vært så mye her inne i det siste jeg heller, og tror det var lurt! Tenker ekstra mye på det når jeg leser mye her!

Når har du IKM? Prøvd lenge?

Skrevet

har ikm 24 tror jeg. spørs når el kommer=)

Skrevet

ja da må dere snike dere fra syntes jeg=) skal sitte spire hos dere nå=)

Skrevet

Neg. EL-test på meg i går også, som forventet. Antar positiv i dag eller i morra - hadde jo vært moro med termin 01.01.10 da (selv om det jo uansett ikke er noen garanti for at mini kommer til termin mener jeg)

Her i huset går det fortsatt i forkjølelse for mitt vedkommende, seig infekjson denne gangen her altså. Ei uke i dag uten særlig stemme blant annet... Og i morra skal jeg til tannlegen for å trekke visdomstann - gruer meg som en hund! MEN - det går vel på et vis det også, tannlegen min er i hvert fall veldig kos :)

NÅ får jeg tyte ut på jobben etter hvert, ikke noe påskeferie her i gården (heia helsevesenet).

Ha en flott dag damer, så satser vi på positiv EL-test snart :)

Skrevet

Heisann!

Ny her,jeg! Etter å ha lest litt, og lært meg noen av forkortelsene deres har jeg nå skjønt at jeg hører til her i denne tråden :-)

I forrige uke ble endelig min kjære mann klar for å begynne å prøve å lage vårt tredje barn! Og jeg er så lykkelig! Trodde aldri han ville bli klar!

Kobberspiralen ble fjerna på fredagen, og etter mine beregninger så har jeg vel eggløsning i disse dager. De to første ble til mer eller mindre på første forsøk, så jeg har vel en slags forventning om at det skal skje denne gangen også. Men fornuften min sier meg at jeg ikke bør ha for store forhåpninger, er jo blitt en god del år eldre, og ting kan forandre seg. Men det blir nå uansett en spennende tid å gå i møte :-)

Krysser fingrene for alle her inne! Og ekstra mye for dere som har prøvd en stund! Håper på et lite frø som kan begynne å spire å gro!

Skrevet

EL-test tatt, blendahvit i dag gitt! Hehe! Egentlig som forventet, antar heller positiv i morra eller på onsdag sånn det ser ut akkurat nå i forhold til utflod osv.

Spennende for deg da "3barnsmor2010", om ting går like fort nå som med de to andre :) Her i huset går ting litt tregere enn vi håpet på, for å si det sånn. Etter våre planer skulle vi ha hatt en liten en vi nå! Hehe! Men går tydeligvis ikke an å planlegge sånt her likevel ;) Nå kommer vi til å bli sjeleglade bare det blir en liten "mini-oss" etter hvert!

Ha en fortsatt strålende kveld damer, og god påske til dere som drar på påskefjellet (les: dere som har ferie og ikke skal på jobb på ei uke! Hehe!)

Skrevet

Jeg tok en el test fra QR i går som hade svak svak skyggestrek... å om jeg snudde på den var den liksom borte, så svak var den... men i dag var den så tydelig at jeg kunne se den, men ikke så tydelig som den andre.... har jeg el i dag da???? noen som vil ut tale seg om dette??? men vet liksom ikke om jeg hadde el i dag eller ikke...

Skrevet

Det står i bruksanvisningen til de fleste testene at streken skal være MINST like sterk som teststreken for at testen er positiv. Man har jo litt LH før EL også, det er det som gir skyggstrek.

Skrevet

men den i dag er ikke skygge strek.. men den er litt svakere bare... jaja vi får håppe i køys likevel da.... heheh

Skrevet

kjempe masse lykke til til alle her inne! jeg har selv IKM 22. apr. så da er det bare å krysse fingrene!

Skrevet

Hm.. Tror jeg hører til her.. Syklusen min er litt tullete for tiden :( Jeg er litt usikker på når EL er. Men d virker som jeg har hatt en del EL slim nå i helgen, men har vært bort fra gubben i den tiden. Ifølge barneverden har jeg EL fra 8-11 april. Så vi får se da. Har tatt litt hostesaft nå å da etter mensen. Så dette blir spennende!!=) Syklusen er på 36 dager, å det har den aldri vært før! Vi skal satse på og prøve fra i kveld til 12 april. Er ganske lei nå vil jeg si. Jeg er spådd gravid av 2 stk denne mnd:) Så det blir gøy å se om de har rett=O) Mener jeg kjenner igjen et navn her=)

Skrevet

er det sånn at ikm er 14 dager etter EL????

Skrevet

God morgen damer!

Hvordan går det i jakten på egget?? Her i huset letes det fortsatt, men har EL-slim i dag, så forventer nesten en positiv test i ettermiddag. Men ut i fra dette da, så ser jeg at jeg i hvert fall må gjøre om IKM-datoen min med et par dager.

Nå blir det snart en tur på jobb igjen, jobber jo nesten hele påsken - så er vel bare å brette opp armene. Ellers går det i Paracet og bananer nå, vondt i munnen etter trekking av visdomstann i går. Paracet da pga. smertene (vil ikke ta Ibux...) og bananer fordi det er det eneste jeg greier å spise enda! Hehe! Banankur skal være fint innimellom det har jeg forresten hørt... LOL!

Ha en god lillelørdag alle sammen! :) Og god påske til alle dere som drar på ferie i dag (i godværet... )

Skrevet

her i huset har jeg el nå=) har hat en dag med svak pos å to med sterk strek=) så el er nok over i dag.... men må innrømme at vi ikke har hatt sex i begge dagene, får jeg trodde ikke den nr 2 var helt pos. men nå er den i allefall helt pos det er ikke tvil=)

Skrevet

slenger meg på her jeg ... har ikm 21 april.... så da får vi se =)

Skrevet

Da hiver jeg meg inn hit:)

Har giftet nettopp giftet meg og derfor tatt en liten prøvepause.... men nå er jeg altså tilbake på fullt:)

Hvor lenge har dere prøvd jenter??

Skrevet

Positiv EL-test her også i dag, blir hekking i dag også gitt ;) Må jo bare prøve å treffe i hvert fall! Hehe!

"jobber med saken": jeg har prøvd i 12 pp som du ser, er inne i vår 13 pp nå... Ting tar litt lenger tid enn antatt, prøver å ikke stresse så altfor mye. MEN det er ikke SÅ lett når det tyter ut unger over alt rundt meg (føler jeg i hvert fall) Hva med deg da? Hvor lenge har du prøvd? Sånn bortsett fra prøvepausen i forbindelse med bryllup da. Gratulerer med bryllupet forresten!!! :) :)

Skrevet

jeg sitter her meg masse murringer i magen hadde svak pos test i går veldig pos i dag å vi hadde sex i natt.. i dag sier gubben at han er brukt opp, heheh stakar han liksom.... hihi men vi får nå se hvem som vinner=) er i min 4 pp nå..

Skrevet

Heisann Veumjenta:)

Tusen takk:) Vi har prøvd siden mai -08. Har hatt en sa. Hadde en liten prøvepause på 1 pp i forbindelse med bryllupet. Er veldig lei av å ikke bli gravid, men jeg har faktisk klart å slappe mer av i det siste...

Skrevet

jeg hadde syke el smerter i går natt, var så ille at det gjorde vondt å ha sex.... er det normalt?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...