Gå til innhold

urolig baby...trenger hjelp !!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Min datter på snart tre uker har nesten helt siden fødselen vært plaget med luft i magen. hun gråter ikke, men ligger konstant å krøker seg sammen, stønner og presser. hun ligger spesielt sånn når hun sover, noe som virker veldig slitsomt for henne, stakkar..

hun får bare mm, og spiser godt. Jeg raper henne etter hvert måltid, men hun får uansett myeluft i magen.

hun har også en del slim i avføringen.. spurte på helsestasjonen sist vi var der, om hva det kunne være.. og fikk til svar at hun mest sannsynlig var forkjølt. noe vi synes er litt merkelig, da hun ikke virker noe forkjølt.

hun gulper også, og brekker seg når hun ligger flatt på ryggen. kommer ikke alltid noe opp, men hun ligger å svelger unna når dette skjer.

jeg skal å snakke med helsesøster i morgen, men vil også høre om det er noen av dere som har erfaringer med det samme? hva er det, og har dere noen tips om hva som kan hjelpe? er så fælt å se at hun har vondt.

:(

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Huff ja ikke lett å si. Kan jo ha reagert på noe du spiser, men spør på helsestasjonen. Og en tur til legen er jo ikke dumt for å sjekke ører og hals osv. Utelukke at det er noe annet som gjør at hun har vondt. Håper det gir seg snart. Er det luftsmerter kan du gå inn på "www.klikk.no" og søke på kolikk. Er en artikkel der om hva man kan prøve dersom man mistenker at plagene skyldes luft! Lykke til!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...