Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er det vanlig å huske så godt for en 2-åring. Føler av og til at han husker bedre enn meg selv:-)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Er du i tvil om at en toåring husker bedre enn deg selv:) De har så enorm hukommelse at du blir helt skremt

Telle til 50 muligens er det uvanlig, men ser du det i sammenheng med hva han kan ellers så er det nok ikke så utenkelig

gutten min teller kun til 10 men han kan enormt mange farger og bokstaver, ord og setninger

Forskjellige interessefelt enkelt og greit

De er så utrolig fasinerende Man blir jo bare så overasket gang på gang

Skrevet

Jenta mi på 2,5 år kan såvidt telle til ti hun: to, to, tje, fije, sem, sess, shu, ått, ni, ni. Så flink atte:)

Men så sa hun knapt et ord for 2,3 måneder siden da..

Skrevet

Jeg må og få skryte litt her ;) Min 3-åring teller også: (...) sytten, atten, nitten, titten.... :)

• 2 uker senere...
Skrevet

Vår datter på 2 år og 7 måneder teller til 12. Men "mengde-begrepet" skjønner hun ikke helt ennå. Skal hun f.eks. telle antall gjenstander (hvis det er mer enn 3) skjønner hun ikke at hver ting skal telles en gang og gis hvert sitt tall. Hender hun teller et ekstra tall mellom hver ting... (vet ikke om det ble så godt forklart). Men noen ganger blir det helt riktig også ;) Så det kommer nok etterhvert :)

Hun prater som en foss og uttalelse av ord og gramatikk er 95% riktig. Så om hun ikke kan telle så langt ennå, så tar hun det igjen andre steder.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...