Gå til innhold

Modningsakupunktur

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Jeg gikk 14 dager over forrige svangerskap. Denne gang skal jeg ha modningsakupunktur. Jeg går til privat jordmor og hun starter med akupunktur i uke 37.

Har lest en del om akupunktur på nettet og satser stort på det. Jordmor sier også at 9 av 10 føder til termin med modningsakupunktur.

Lykke til!!!

Jeg startet med modningsakupunktur i går, (uke 35). Fikk da bare 1 nål for modning, så satte hun nåler for andre plager i tillegg. Hun vil øke antall nåler for modning neste gang eller i uke 37... tror det var 37. Men de anbefaler og begynne i uke 35, da effekten tydeligvis er større...på grunn av flere behandlinger.

Ønsker heller ikke å gå over termin, og tenkte at det absolutt er verdt og prøve :) Siden forskningen viser at flertallet føder før termin etter modningsaku :)

Annonse

Jeg gikk to uker over sist, og endte opp med haste-keisersnitt fordi jeg ikke åpnet meg. Jeg starter med modningsakupunktur uke 34/35 på Klinikk Fjeld på Majorstua i Oslo (www.modningsakupunktur.no).

De sa at normalt begynner de litt senere enn dette, men pga forrige fødsel, bør vi begynne litt tidligere.

Vet ikke om det funker, men jeg skal iallefall ikke angre på at jeg ikke prøvde alt for å unngå det same som sist.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...