Frøkna18 Skrevet 23. mars 2009 #1 Skrevet 23. mars 2009 Får tvillingjenter i april, og trenger navneforslag.. Liker ikke navn som Ingeborg og Solvei.. Noen??
prysseluskan Skrevet 23. mars 2009 #2 Skrevet 23. mars 2009 Hanna og Vilde Nora og Mari Tuva og Kaia Cornelia og Cecilia Matilde og Hermine Du har jo et hav av muligheter! Blir rent misunnelig
Frøkna18 Skrevet 23. mars 2009 Forfatter #4 Skrevet 23. mars 2009 Ja, det er nettopp det.. Det er altfor mange fine navn å velge i, og det er vanskelig.. Men navnene må værtfall passe litt sammen.. Syns Sina og Nova er veldig fine, men trenger flere forslag fordi de er litt korte..
Gjest Skrevet 23. mars 2009 #5 Skrevet 23. mars 2009 Mente du virkelig NoVa og ikke Nora. For meg er nova et hjørne. På hytta går vi "attom nova" når vi skal tisse Ville ikke kalt min unge det, men det er kanskje ikke så mange som kan dette gamle uttrykket som vi bruker fordi vi syns det er stilig. Jeg liker: Lydia og Dagmar Henny og Nelly Selma og Åsta Sina og Liva Ylva og Una
Frøkna18 Skrevet 23. mars 2009 Forfatter #6 Skrevet 23. mars 2009 NoVa ja.. Brukes mye i Sverige, syns det er fint.. Er halvt svensk.. Syns også at Erika er pent..
Miranda♥Adriana&Maximilian Skrevet 24. mars 2009 #8 Skrevet 24. mars 2009 Maja Leah Hannah Madeleine Jessica Adriana Olivia Celina Isabel Julie Melina Julia Celine Melina Filippa
Vannmann35 Skrevet 24. mars 2009 #9 Skrevet 24. mars 2009 Cecilia og Rebecca Caroline og Elisabeth Anna og Elsa Cordelia og Annabell
SilverLuna Skrevet 25. mars 2009 #11 Skrevet 25. mars 2009 Kjenner to små jenter som heter Leah og Luka, synes de navnene passer fint sammen. Hvis du er svensk burde du benytte sjansen til å kalle den ene for Saga... Mystisk og veldig vakkert! Den andre kan du jo kalle Alva, så har du navn som matcher - i hvertfall i tema:-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå