Gå til innhold

MÅ man ha murringer eller holder det med kviser?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg satt inn egg 18.mars, og merket de første dagene murringer. Nå i helgen og i dag, så har murringene gitt seg på en måte, merker bare litt "stølhet" helt nederst. Ellers er det noen kviser som har tittet opp, jeg går gjerne og legger meg kl 21 på kvelden, og kunne likeså ha spist opp et halvt brød i slengen.

Men jeg er så innmari innmari redd for at dette førsøket har gått rett i dass!

MÅ man ha murringer for at egget skal ha festa seg og at en liten spire gror...?? Noen med noen erfaringer eller betryggende ord?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Svaret er NEI, man må ikke ha verken det ene eller det andre :-)

Det er det som gjør dette vanskelig, alle opplever dette forskjellig, mange graviditetssymptomer er svært like menssymptomene, og hvert enkelt svangerskap kan godt oppleves forskjellig, også for samme kvinne. Det er ikke noen klar fasit her!

Det eneste klare tegnet er en positiv eller negativ test eller blodprøve tilstrekkelig sent i prosessen, eventuelt en blødning som arter seg som en menstruasjon som også dermed tilsier at forsøket var negativt.

Lykke til med rugingen!

Skrevet

Nei, man må ikke ha murringer når egget skal ha festet seg!!!

Dessuten kan mye av den murringen alle kjenner i starten være fra eggutaket, for dem har jo hatt et inngrep der og da vil man nokk merke litt til det også!

Noen mener vel at dem kan ha kjent når egget har festet seg, men like mange kjenner ingenting;) De som ikke tar ivf vet jo som regel ikke at egget fester seg ol. når de ble gravide, men de går jo ikke å kjenner etter heller som regelt.

Som sagt kan det være like mye symptomer på at du er gravid at du ikke kjenner noe så synes du bare skal ta det helt med ro!!!

Du har jo noen symptomer da, trøtt og sulten, kanskje det er akkurat sånn du blir når du er gravid;)

Krysser fingrene for deg vennen!!!! Når skal du teste foresten?

Skrevet

Takk for betryggende svar! Syntes bare det var så mange som snakket om disse murringene, så begynte å bli litt bekymret...

Men da får jeg slå meg til ro med dette, og håpe jeg tester positivt.

Tester tidligst 1.april, så nå blir det en spennende og laaang uke i møte...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...