Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

skal hete Isabel.

Blir spennende å se om dette navnet fyker oppover på listen neste år; forskerne sier jo at vi tar etter kjendisene!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Gjør gjerne det. Ikke et av mine favoritt navn men helt greit!

Skrevet

Objektivt sett er ikke Isabel stygt, men jeg liker ikke at folk skriver Isabel på den måten, ville skrevet Isabelle.

Kan være jeg mener Isabel er maskulint, og jeg tenker at -el er gutteendelse og -elle jenteendelse (Daniel - Danielle, Michel - Michelle, Gabriel - Gabrielle).

Skrevet

Isabelle er greit, men tror ikke Thor Hushovd vil påvirke navntrendene på noe vis. Men Mona Grudt og Elin Tvedt har jo begge kalt døtrene Milla, det tror jeg har hatt litt å si.

Skrevet

Er jo internasjonalt, han flytter jo litt rundt, så sånt sett forståelig. Men navnet er jo kustygt, innholdstomt og klissete...

Skrevet

har alltid syntes at isabel er utrolig fint jeg :)

Skrevet

Isabel er helt klart et navn jeg liker godt=)

Skrevet

Isabel er et rosa navn jeg forbinder med silikon. Huff :(

Og så han som heter noe så traust som Thor.

Skrevet

He, he...jeg må nok si meg enig med den ku greia.

Skrevet

Isabel er nydelig :-) Synes det er finest skrevet sånn, selv om de andre ''elle'', navnene er finest som Michelle, Gabrielle, Danielle osv..

Skrevet

Jeg synes jeg ser det navnet oftere allerede, og selv om jeg ikke tror Hushovd i seg selv påvirker navnetrendene, så er det nok ikke umulig at navn vi hører i media oftere blir snappet opp av andre. Forundrer meg ikke om vi får se flere små med navnet Isabel framover, nei... :)

Skrevet

Jeg ser for meg en midtsidepike i Vi Menn desverre.

Skrevet

stor risiko for å bli ei tøs med det navnet

Skrevet

Er noe med den Isa-delen jeg ikke liker, samt tenker på isen Isabella. Annabell derimot, synes jeg er flott :-)

Skrevet

Liker verken Isa- eller -bel(le)! Huff, huff, huff!!!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...