Gå til innhold

festeblødning???hatt det dere?

★tøysekroppen&prinsene★

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

å så kjekt at du ble gravid da!!:) gratulerer!! vi står i ivf kø vi faktisk men var lenge å vnete syns jeg:( 3-6 mnd på haukeland...

er på sykl dag 24 idag og har en sykl på 28 dager også mok det litt blod idag etter å hatt murringer i hele dag på jobb....aldri opplevd før og mens har i så fall ikke kommet så tidlg på noen år nå....hmmm...

får vel bare vente å se.murrer det hos deg enda?

hvor mange forsøk måtte dere ha forresten?ivf eller?

klem fra meg:)

Veldig tidlig i svangerskapet enda.Uke 5.

Gynekologen min henviste meg til Riksen begynnelsen av oktober. 19 nov var vi på forsamtale på Riksen. 28 januar spraystart, 20 februar sprøytestart, egguttak 4 mars(7 egg ut, kun ett befrukta), satt inn gullegget fredag 6 mars. Så pos test allerede rugedag 9 og 11. Hcg prøven på Riksen viste 100 på rugedag 12, det er veldig bra:) Så nå er jeg sykelig trøtt, småkvalm , sliten og ømme pupper, og gleder meg over hvert symptom som dukker opp:):)

Annonse

da kom dere jo kjapt til da:):)

håper det samme skjer med oss!! har bestemt meg for at om jeg blir kvalm og dårlig så skal jeg jamme meg spy og smile samtidig i pur glede over ta jeg i det hele tatt er blitt gravid:):) vi snakkes sikkert mer etterhvert om jeg er heldig å komme over i dette forumet;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...