Gå til innhold

Uke 12-damer!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei, da gikk det skikkelig dårlig med meg, blødningene kom i gang på lørdag- ble lagt inn på sykehuset i to døgn pga av sinnsyke mavesmerter. Nå må jeg bare manne meg opp til fryseforsøk- har jo 8 flotte egg med topp kvalitet på frys- må jo bare bli noe til slutt.

Ja, jeg er en evig opptimist- det må jo bli min tur også en gang.

Jeg føler med dere alle som har fått negative tester, men ikke gi opp- det var ikke vår tur denne gang. Stå på jenter- vi finner gulegget vårt tilslutt :-))

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det var trist Nillan. Føler med deg.

Trøsteklem

Skrevet

Uff så dumt dette var Lauren. Også på sykehus også. Det er godt å se at du ser framover til de du har på frys. Av 8 flotte egg må jo minst ett være gullegget! Masse lykke til!!!!

klem

Skrevet

Hei!

Jeg tok en CB digital i dag tidlig og den viste gravid! Men som Rose sier i en tråd her, hvorfor tester dere så tidlig... Men rugedag 12 begynner jo å bli litt sent da... så kanskje??? I det minste har jeg vel oppnådd en kjemisk graviditet. Men vi får vente å se hva blodprøvesvarene og de neste dagene vil vise. Skal ta blodprøve fredag, men får ikke svar før mandag, så fikk beskjed om å ta en hjemmetest på fredag, har bare begynt litt før denne gangen.

Skrevet

Så flott å høre Lillatante, ønsker deg virkelig lykke til! Jeg har enda ikke fått mensen ordentlig igang, men veldig mye tyder på at den er i anmars igang. Har ikke tatt en ny CB skal i morgen om ikke mensen er igang for fullt. Henger å dingler i en liten syltynn tråd i håp om at jeg er av de som har blødning på tross av graviditet. Men er helt innstilt på negativt svar i hvertfall intellektuelt, -blir nok mere tårer ja... Skal også ta blodprøve i morgen.

Klem

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...