Gå til innhold

uregelmessig hjertelyd på babyen er i uke 25 :(

liten spire

Anbefalte innlegg

har på de siste kontrollene hatt urgelmessig fosterlyd . det varierer fra 180 og ned til 60 slag i løpet av tiden jordmor lytter pluss att de hopper over noen slag :(

I dag ringte min jordmort til sykehuset og snakket med legen men de sa bare att jeg skulle følge med på liv og så skulle jeg tilbake om 14 dager igjenn på kontroll.

Hvis det ikke ble bedre skulle jeg henvises til ny ultralyd på sykehuset.

Noen andre som har vært borit dette ??

Blir jo litt bekymret ..

samme innlegg som på andre trimester ..

• 3 uker senere...

Fortsetter under...

Heisann.

Ja dette har jeg vert igjennom , og i enden har jeg ei "frisk" lita tulle på snart 4 år...

Ble oppdaget hos jordmor at hun hadde uregelmessig hjertelyd.

På samme måte som deg..(.men hennes gikk fra 180 og ned i 0 for å ligge på 0 og rase opp i 190...)

Ble sendt rett på haukeland sykehus fra jordmor, det ble det ul og undersøkelser uten noe "funn"...

ble til obs i 2 uker uten noe svar....

Var i min 27 uke og redselen var enorm, så sjønner godt om du er redd nå.....

Etter 2 uker ble vi(meg og magen) sendt til spesialist i Hjerte feil hos foster...

Og han fant avik på hjetet hennes. Forkalkning på ene hjerte klaffen..

dette gjør klaffen "tyngre" for hjertet å åpne og den trenger litt extra kraft for å pumpe... dette Kan høres som ur.messig hjertelyd..

jenta mi Fikk påvist feil, men han fortalte meg også om at noen fostre har ulyder i hjerte grunnet hull og umodenhet men dette blir som oftest

bra av seg selv.... og de trenger bare litt bedre tid på seg inne i magen og kansje litt etter fødsel.......

Jenten min lever i dag med sin feil ,og vi venter til vi MÅ opperere, ikke fordi det er en komplisert opp. men fordi vi vil ha henne så sterk som mulig....

Vet ikke om dette gav deg noe svar men...

Ønsker deg lykke til videre , måtte alt gå bra....

Hei. Jeg var i uke 26 da allmennlegen konstanterte uregelmessig hjertelyd. Det falt ganske mye, og stabiliserte seg igjen. Han sendte meg til sykehuset. Der sa legen på fødepol at det ikke var uvanlig med uregelmessighet i hjertelyd på dette stadiet. Han undersøkte og alt var vel. Nå er jeg i uke 37 og alt har gått fint. Lykke til=)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...