Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei Habe!

Gratulerer så mye med graviditeten :-)

Du har en fantastisk tid foran deg!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Tusen takk Månestråle :-)

Går det bra med deg og lillemor?

Skrevet

Ja, vi har det bare så fint :-)

Tenk at i morgen er hun to uker allerede. Tida går bare så fort..

Lille Emma er en harmonisk og rolig baby, akkurat nå ligger hun i kurven sin og smågrynter mens jeg sitter foran pcen og spiser frokost :-)

Skrevet

Ja, dette blir en spennende tid habe! Stemmer det at jeg er gravid!:)) I morgen er jeg 7 uker på vei! Merker jeg er mye engstelig for å miste, men er kanskje ekstra spent nå før UL om to dager....Men har også på følelsen at det går bra denne gangen!:)

Jeg bestiller ikke time til lege eller jordmor før etter 12 uker da. Har ikke bestemt meg for hvem jeg skal gå til enda. Fastlegen min var jo ikke helt positiv til Danmarksprosjektet, så det kan godt hende jeg dropper å gå til han.. Vet ikke helt jeg.. Hva har du tenkt å gjøre?

Månestråle75, så heldig du er med lille Emma. Hun høres ut som verdens snilleste og søteste baby!:))

Skrevet

Da er jeg hakk i hel da Kath :-)

Har du ikke vært hos lege i det hele tatt ennå? Jeg er blank, så jeg bestiller time for litt hjelp i jungelen. Synd at fastlegen din ikke støtter deg, kanskje litt typisk at menn er mer skeptisk til dette en kvinner. Fastlegen min, en hyggelig dame, er dessverre i permisjon. Men en venninne som har samme fastlege som meg, melder om en hyggelig ung kvinnelig vikar som jeg regner med tolerant på dette.

Lykke til på UL.!!

Skrevet

Emma er bare verden herligste ;-)

Kan ikke fatte at jeg er så heldig at jeg får være mammaen hennes..

Og Kath, stol på magefølelsen din!

Dette skal gå bra :o)

Skrevet

Gratulerer med positiv test, habe! Hadde en god følelse for deg ut fra det du skrev før påsken, men ble likevel veldig lettet på dine vegne da jeg sjekket tråden vår nå etter ferien : ) I grubnnen rart at man kan bli så fornøyd på fremmedes vegne, he-he.

Jotun: F….. at mensen kom! Håper du fikk bestilt time i dag? Da blir det vel tur til helgen allerede da? Skal krysse fingrene for at dere lykkes denne gangen. Dere får tråkke i sporene til habe, kath og villee, så går det nok bra!

Jeg har hatt en fin påske, men grunnet mye på hvordan jeg skal klare å skaffe penger til flere Danmarksturer. Er fremdeles sliten i hodet etter siste forsøket, men i løpet av påsken har jeg skjønt at jeg faktisk hadde reist ned igjen allerede nå i april om jeg hadde hatt penger. Men må bare innse at økonomien har godt av en pause fra prosjekt baby nå.

Så nå får jeg stå på sidelinjen å heie på dere andre mens kontoen fyller seg opp igjen. Heia, heia, heia!!!!

Skrevet

Tusen takk for gode ord bumpi de bump! Jeg har vært litt reservert til det hele, men nå begynner jeg bli litt mer gira. Det kjennes godt!

Jeg håper virkelig kontoen din fylles opp raskt, og at du følger etter om ikke så lenge!

Skrevet

Etter et langt år i telefonen, fikk vi endelig presset oss inn hos en ny gyn i morgen tidlig.. Senere i morgen reiser vi til Arendal for rtg HSG for å sjekke tette eggledere. Satser på at begge egglederene fungerer (i hvert fall den høyre, for det er den som har hatt det vinnende egget alle de 4. forsøkene så langt). Skal høre om el.sprøyte, og så blir det kanskje ny Danmarkstur i helga en gang :o)

Gratulerer masse med positiv test, habe! Det gleder meg å høre at noen får det til. Gir meg håp =)

bumpi de bump; vi kjenner også at bankkontoen har begynt å skrike litt de siste mnd.. Vi fikk heldigvis igjen på skatten, og har fått låne penger av familie i mellomtiden.. Dette er siste sjans på en stund, ikke bare-bare å bruke nesten 10.000,- ekstra hver mnd. Masse lykke til med sparingen! Før eller siden er det vår tur! :o)

Skrevet

Fine åpne eggledere! :o)

Fornøyd med det, ja! Neste forsøk blir søndag/mandag.

Starter ny tråd " Teste i uke 18/19" Min neste IKM blir et sted mellom der...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...