Gå til innhold

Kan dette gå utover Læretiden min??

Mamma til en Prins<3Juli-spire

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er læreling i butikkfaget og har en 100% stilling. Jeg er 14 uker på vei og har allerede fått smerter i ryggen. Har til sammen vært sykemeldt 3-4 uker pga dette, og reiner med at det sikkert blir mer etterhvert når jeg kommer lenger ut i savnegerskapet.

Lurer på om noen av dere er/har vært oppi det samme, eller om dere vet om dette kan gå utover læretiden min. ( At læretiden blir utsatt pga for mye fravær/sykemelding )

Videoannonse
Annonse
Skrevet

heisann. jeg er selv gravid og lærling. jeg skulle ha vært ferdig no me læretiden,men jeg har vært mye sykemeldt pga bekkenlæsning,så det som skjer me min lære-tid nå er att den blir desverre utsatt litt.må sikkert ta igjen 3 mnd eller noe. jeg syns dette var veldig leit pga eg kunne jo vært ferdig no. men får man sånne plager i svangerskapet er det ikke mye å gjøre me det!

ønsker deg lykke til hvertfal=)

Skrevet

Jeg er lærling i kontorfaget. Skulle tatt fagprøve i september men pga babyen så har jeg søkt om å ta den i mai, så da skal jeg det :)

Jeg var sykemeldt to mnd pga kvalme! Siden jeg da egentlig har noen mnd igjen av læretiden skal jeg komme tilbake etter permisjon å være der et par mnd. Dette er veldig til min fordel siden jeg da får fødselsstipend fra lånekassen på 6000 i mnd.

Skrevet

takk for svar så langt :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...