Gå til innhold

Flere med babyer som foretrekker puppen?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Vesla er litt over 6 mnd. og vi begynte med grøt da hun var litt over 4 mnd.

Hun er ikke spesielt glad i denne grøten. Klarer å lure i henne litt om vi dypper skjeen i litt frukt. Hadde vert så greit å fått i henne litt mer, og kanskje fått sove litt mer om natten...

Ikke tar hun flaske heller.... Flere som sliter med grøten?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei du!

Gutten min er straks 7 mnd og jeg har ikke kommet igang med noe særlig grøt enda. Han har bare spyttet ut alt han har fått i munnen til nå. Var på butikken og kjøpte motvillig en pakke med hipp - og den gikk jammen meg ned :) Men den er jo så søt at jeg nesten brekker meg hehe..

Han vil heller ikke ha flaske.. Håper ting er i ferd med å snu hos meg nå iallefall.

Skrevet

Samme her.. Pupper best.. Begynte også når hun var 4 mnd og nå er hun 5.5 mnd.. Må dyppe grøten i fruktmos for at hun i det heletatt vil spise.. og så må hun være sulten..skikkelig sulten. Men håper at det kommer seg snart.. Har veldig lyst på roligere netter..

Får forløbig bare grøt om kvelden..

Skrevet

Min er akkurat 8 mnd og etter en kort periode der jeg trodde puppen skulle få litt mer pause, så er vi tilbake der vi var. Pupp er best i følge junior!

Skrevet

6 1/2 mnd og pupp er best. Grøt er gøy, men ikke for å spise.

Skrevet

He-he;) Lillemann er snart 11 mnd og får pupp 5-6 ganger i døgnet enda;) Spiser skjeldent noe annet enn mm til frokost, kansje litt grøt til lunsj og middag er jo ikke noe særlig...

Eneste han er glad i utenom puppen er velling som han får på kvelden;) Jeg kunne oi gitt han det oftere, men mener han burde venne seg til fast føde og ikke bare flaske og flytende ting..

Skal begynne å jobbe 15.april så da får han jo bare begynne å spise mer..

Går seg jo gjerne til av seg selv velger jeg å håpe;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...