Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har en gutt på snart 4 mnd som veldig ofte får hikke. Før fikk han litt pupp så ble det borte, men nå har vi kuttet ut puppen og da lurer jeg på om det er noen lure triks til å bli kvitt den? Eller må den bare bli borte av seg selv?

Skrevet

Tror det bare må bli borte av seg selv=0) Gutten vår er snart 8mnd og har hikke veldig ofte.... gir av og til vann ellers lar vi det bare gå over av seg selv=0) det virker ikke som det plager han noe særlig

Skrevet

Gutten min hikker også mye. Han begynner å hikke med en gang han blir oppspilt eller styrer mye. Urolig = hikke etter et par minutter. Det går som regel over av seg selv etter en liten stund, men noen ganger kan han gå lenge med den. Det virker ikke som han plages av det, noen ganger er det til og med kjempemorsomt at vi hermer etter hikkingen hans. :)

Skrevet

Min gutt hikket også MYE. Han gjorde nesten ikke annet enn å hikke etter at jeg fikk han.Tok han med til kiropraktor, hun fant en liten låsning i nakken som hun rettet på. Etter det har han nesten ikke hikket heller, bare sånn innimellom. Han er 7 mnd nå.

Skrevet

Kjerringråd et å ta en bomullsdott med vann på, og legg midt i panna på babyen =) Hjalp fint her!

Skrevet

Jenta mi hikker "hele" tiden, men det gjorde hun allerede inni magen, flere ganger om dagen.

Jeg gjør ikke noe med det, bare lar det gå over av seg selv.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...