olebrum78 Skrevet 23. mars 2009 #1 Skrevet 23. mars 2009 Lurer på å sy en litt lang kappe som ikke skal vere rynkete, blir det rart? Tenkte den skulle gå il midten av vinduet... vanskelig få tak i liftgardin til kjøkkenet her... og orker ikke sy det selv...
elskerlivet Skrevet 23. mars 2009 #2 Skrevet 23. mars 2009 ja, jeg hang den faktisk opp igår, jeg orka heller ikke begynne med liftgardinsying.. vinduet er 130 og stoffet 140, så er ingen rynker, men det ble veeeldig fint syns nå jeg, så kjør på
olebrum78 Skrevet 23. mars 2009 Forfatter #3 Skrevet 23. mars 2009 Hang du opp på gardinstang eller med borrelås? Greiere skifte gardin om en gjør det slik, tenker jeg... Jeg liker fornye! stort smil fra meg c",)
petite fleur Skrevet 23. mars 2009 #4 Skrevet 23. mars 2009 http://guttemammas.blogspot.com/ Denne damen har skrevet litt og har bilder av gardiner med borreoås - kjempefint! :-)
Gjest Skrevet 23. mars 2009 #5 Skrevet 23. mars 2009 Jeg har to standard vinduer på kjøkkenet. 1m? 120? I allefall det ene har gardiner med hemper, gardinene rekker til gulvet. Det andre er ved kjøkkenbenken og der har jeg rett og slatt kjøpt en tredje gardinlengde som jeg har kappet og sydd til en "rett kappe". Den henger da på en måte som en av de andre gardinene skulle vert uttrekt, på hempene sine. Skikkelig fornøyd med det her i huset og har fått skryt for løsningen.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå