Sivert Skrevet 23. mars 2009 #1 Skrevet 23. mars 2009 Da han/hun fikk mme for første gang? Lurer på om jeg skal begynne å blande grøten ut i mme snart, da det begynner å minke på morsmelk her.
*Kristin25Ƹ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒskrållan* Skrevet 23. mars 2009 #2 Skrevet 23. mars 2009 Min baby var 12 timer förste gangen... Jeg amma når jeg fikk henne på brystet og natten gjennom. Men så skulle jeg settes inn på medisiner å fikk ikke lov av legen å amme mer. Jeg tror du helt trygt kan starte å gi babyen din mme.
Laybik Skrevet 23. mars 2009 #3 Skrevet 23. mars 2009 Min var 2,5mnd. Da var jeg på fest første gang. Jeg ammer henne fremdeles, men jeg blander ut grøten med mme, mye lettvintere!
frk-fryd Skrevet 23. mars 2009 #4 Skrevet 23. mars 2009 kanskje 6 uker? Jeg måtte på et møte på kort varsel, mamma passa henne, og fikk ikke nok tid til å pumpe (jeg har ikke mer enn akkurat nok melk). Jeg blander grøten med mme, for har ikke mm til overs til sånt.
Lykkeli & gla ♥ jentene mine ♥ Skrevet 23. mars 2009 #5 Skrevet 23. mars 2009 Ikke noe problem det, de aller aller fleste barn tåler MME helt fint. Jenta mi var 2 mnd første gang hun fikk MME forresten, hun glugga d nedpå hun, og var svært så fornøyd=)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå