Missannie Skrevet 23. mars 2009 #1 Skrevet 23. mars 2009 Vi var så optimistisk begge to, men bare 8 dager etter innsetting begynte jeg å blø. Jeg trodde hele verden skulle rase sammen. Jeg er så lei meg, jeg skulle vært på 10ende dagen nå, men det bare blør og blør hele tiden. Jeg ber til gud og håper over alt at jeg likevel kan være gravid. All fornuft sier at det ikke er mulig. Men jeg klarer ikke å akseptere det eller la det gå. Kan det finnes det noen annen forklaring på blødningene? Bruker crinone, vet man kan få små blødninger av denne, men jeg blør jo konstant. Har så lyst å ta en test, kanskje jeg kan forstå når jeg ser svaret. Men igjen, det er vel for tidlig for ett positivt svar uansett! Huff... Finnes det håp..?
Astra71 - tvillingmor Skrevet 23. mars 2009 #2 Skrevet 23. mars 2009 Uff, Missannie, blir helt trist av å lese innlegget ditt. Jeg er nok litt i ubalanse selv om dagen, begynte å blø i går, jeg også, etter min femte innsetting. Det skal visst ikke være lett, dette, og ivf-kjøret er beintøft for både kropp og psyke. Men til spørsmålet ditt: Det skal visstnok være fullt mulig å være gravid selv om man har blødninger. Jeg har sett flere her inne som sier at de har blødd med jevne mellomrom de første tre månedene i svangerskapet. Men samtidig mener jeg at ekspertene som svarer på spørsmål her på barnimagen har sagt at det er forholdsvis uvanlig at man har skikkelige mensblødninger under en graviditet, selv om det visstnok forekommer. Vet ikke om du har avtalt blodprøve eller om du skal teste selv, men jeg kan nok dessverre ikke gi deg noe annet råd enn å vente til denne dagen og se hvordan det utvikler seg, for så å eventuelt ta testen som planlagt for å være helt 100% sikker. Du må ha masse lykke til, Misannie, jeg skal krysse fingrene for deg!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå