Aliena Skrevet 23. mars 2009 #1 Skrevet 23. mars 2009 Han ligger foreløpig mest på magen. Når begynte dere med pute til de små?
Anonym bruker Skrevet 23. mars 2009 #2 Skrevet 23. mars 2009 Vi begynnte med pute da lillemor selv beg. å bruke dyna si og bamsen som pute. Husker ikke helt når det var (kanskje rundt 9 mnd), men husker at damen i butikken sa at det var altfor tidlig. Men med dyna eller bamsen under hodet lå hun jo i en helt rar stilling, så jeg kjøpte pute uansett og fra dag en har hun ligget kjempefint på den. Jeg kjøpte en som var 40X60 (det heter visst "juniorpute") for da ligger den fint øverst i sprinkelsenga og blir ikke så lett "borte" som jeg tror en mindre babypute ville ha gjort. Men det er min erfaring da! :-)
Gjest Skrevet 23. mars 2009 #3 Skrevet 23. mars 2009 Fikk beskjed om å bruke pute fra fødselen, så det har vi gjort.
Aliena Skrevet 23. mars 2009 Forfatter #4 Skrevet 23. mars 2009 Takk for svar, begge to;-). Vanskelig å vite når man skal starte, det er så mange forskjellige anbefalinger ute og går.
Gjest Skrevet 23. mars 2009 #5 Skrevet 23. mars 2009 Veldig forskjellig. Så kan du jo bare gjør som du vil, begge deler er jo greit.
su-su-susa-i-hodet m/rampegutt Skrevet 23. mars 2009 #6 Skrevet 23. mars 2009 Vi har akkurat startet med pute. Men bare en sånn helt tynn ei, sikkert det som er babypute Han ble nettop 1 år nå i mars.
Bebés'ilvousplâit Skrevet 24. mars 2009 #7 Skrevet 24. mars 2009 Sånn tynn babypute har hun hatt helt fra vi kom hjem fra sykehuset med henne, og den bruker hun fortsatt. Husker at jeg kjøpte juniorpute til eldstemann da han var 2 og jeg ser det som sannsynlig at jeg kommer til å gjøre det samme denne gang.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå