nr 2 gull i magen-juli 12 Skrevet 22. mars 2009 #1 Skrevet 22. mars 2009 Hei.Jeg er på rugedag 9, for noen dager siden fikk jeg ømme bryster. føler det har avtatt og det er mindre nå. er løpet kjørt da?? noen som har blitt gravid med samme symptomer. takknemlig for svar
2barnsmor-2012♥♥? Skrevet 23. mars 2009 #2 Skrevet 23. mars 2009 Nei, løpet er absolutt ikke kjørt! Man kan godt være gravid uten å være øm i puppene, det ser du flere her inne som har vært hvis du leser om dette. Jeg har også hørt at de som har født før blir mindre puppeømme + de som nylig har ammet. Uavhengig av det kan man altså godt være gravid uten ømme pupper. Jeg synes jeg var puppeøm et par dager, så forsvant det. Men jeg lurer på om likevel på om jeg har hellet med meg! Har du murringer i magen? Lykke til!
snøfilla - mamma til 2 Skrevet 23. mars 2009 #3 Skrevet 23. mars 2009 Da jeg testet pos. etter 5. ICSI-forsøk hadde jeg ømme pupper i hele rugetida, det hadde jeg ikke ved neg. forsøk.
Tellefanten Skrevet 23. mars 2009 #4 Skrevet 23. mars 2009 Hos meg virker det som det er eggløsningssprøyten som gir meg ømme bryst. Når den har gått ut av systemet er ikke brystene ømme lenger. Hos meg skjer dette ca rugedag 7-9. I begynnelsen tok jeg dette som et dårlig tegn. Men etter flere forsøk, både fersk og frys, der det er betydlig forskjell har jeg funnet ut at dette ikke er et tegn. Første gangen jeg var gravid hadde jeg ømme bryster hele ruge perioden, dette var frys. Denne gangen avtok ømmheten rundt rugedag 9, testet likevel pos. Brystene ble ikke ømme igjen før jg var over 5 uker. Må også si at jeg har ømme bryst til vanlig, ca en uke før mens, så det var omvendt nå når jeg ble gravid.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå