Gå til innhold

Cybex I. go bæresele

Anbefalte innlegg

Skrevet

noen med erfaringer?

hvordan er det isåfall å gå og amme samtidig?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Denne ser veldig dårlig ut synes eg....tviler også på at den er ergonomisk riktig og bra for barnet. Amme kan du i alle bæretøy, og det funker supert:)

Skrevet

Den så ikke god ut, ikke trygg ut og direkte tung å bære etter en stund. Nei, velg en formsydd eller noe som er bra å bære både for deg og barnet. Sjekk lotusbarn.no

Skrevet

jeg har ikke prøvd den selv. men jeg ser ikke noe galt i at den er utrygg eller noe.

hadde den vært utrygg hadde dem nok ikke solgt det.

jeg har veldig lyst på denne til mitt barn som kommer i august/september.

tung å bære etter en stund blir det med de andre også. et spebarn veier lite. å når ungen bli større kan man justere på dette slik at man får hodet opp mot ditt eget hode slik som dem andre bæreseler.

Skrevet

Bærer fremdeles 2åringen min i meitai av og til, å det er ikke tungt.

Det er stor forskjeld på bæretøyene, å Cybex, er ikke en av de bedre for å si det sånn.

I Cybex blir selv et spebarn tungt etter kort tid.

Skrevet

hva mener du med lenge ? mange timer ?

man skal ikke bære ungen hele dagen/manfoldige timer heller i samme stilling uansett :)

men kan man ikke justere på bæreselen når barnet blir 2-3 mnd,

slik at man har samme stilling som andre bæreseler ?

jeg tenker det er kjekt å kunne variere. :)

Skrevet

Eg har bœrt hele dagen med kun stelle og ammepauser når D var mindre. Så lenge det er ergonomisk riktig, hvorfor ikke? Ingenting galt i det:) (må ikke skje hele tiden hver dag selvfølgelig), men å erstatte bœretøy med vogn (man triller gjerne noen timer hver dag sant) er supert.

Denne har ikke samme stilling som andre bœreseler nei...ligner på bb litt, men den er jo ikke bra...Andre bœreseler er ergonomisk riktige og kan derfor brukes i timesvis. De er også bedre for den som bœrer. Og man kan variere mer...på ryggen, magen, hoften, ulike knytingen (meitai og sjal f eks)

Skrevet

Cybex måå være noe av det verste på markedet. Litt av greia med bæring er jo kroppskontakt og det er jo ikke særlig supert å la ungen dingle i en beholder. Ikke sitter barnet ergonomisk riktig heller (dvs. i froskestilling som nyfødt eller med bena ut og knærne høyere enn enn rumpa). Cybec er dyr og har kort brukstid.

Kjøp heller noe som er behagelig for bærer og barn som kan brukes i mange år.

Jeg anbefaler Manduca, Ergo, Beco Butterfly 2, slynger eller ikke minst mei tai. Alt dette kan brukes til barnet er minst 3 år.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...