Høst:-) Skrevet 22. mars 2009 #1 Skrevet 22. mars 2009 Vi skal kjøpe stol sånn at gutten vår på snart 8 måneder kan sitte ved bordet å spise. Har dere en stol å anbefale. Hørt at de har stol på Ikea til 149kr som er ok. Noen som har erfaring med den?
lykkelig<3 Skrevet 22. mars 2009 #2 Skrevet 22. mars 2009 stolen fra Ikea (jeg betalte 98,-) er helt ok!! den kom godt ut av testen til TV2 hjelper deg. men jeg vil si at Stokke sin TrippTrapp stol er den beste, og den kan du jo bruke i mange år. Gode reguleringsmuligheter, og en trygg og stødig stol. men den koster vell fra 1500+. Lykke til med stolvalget!
En snupp - og en knert i magen Skrevet 22. mars 2009 #3 Skrevet 22. mars 2009 Her har vi stolen fra Ikea til 98,- (uten bordet til å sette på, det gadd vi ikke), så ønsker hun seg TrippTrapp fra Stokke til 1-års dagen
...♥... Skrevet 22. mars 2009 #4 Skrevet 22. mars 2009 Vi skal på ikea til helgen og kjøpe stol! Vi har hørt kun positive ting om denne stolen, så vi kommer til å gå for denne... Men regner med at vi må kjøpe ny når hun blir 1 år ca...
08 + april spire Skrevet 22. mars 2009 #5 Skrevet 22. mars 2009 Jeg har en stol som man fester på bordet. Koster 300 kr på refleks og er kjempe grei. Passer på alle bord, tar liten plass når du ikke har behov for den lenger og den er lett å ta med seg hvis du trenger stol når du skal på besøk til bestemor Har prøvd ikea sin også, men jeg synes ikke den er så dyp. Føler hun sitter så "åpent" i stolen hvis du skjønner hva jeg mener.
...♥... Skrevet 22. mars 2009 #6 Skrevet 22. mars 2009 Men blir den ikke bedre å sitte i hvis man kjøper pute som passer da...? Har tenkt på sånn stol for å henge på bordet vi også, men jeg synes det ser så skummelt ut...:/ Jenta her har det med å sparke fra bordet med både hender og føtter, så jeg er redd for at hun skal klare å sparke stolen ned (hvis du skjønner hva jeg mener..)
08 + april spire Skrevet 22. mars 2009 #7 Skrevet 22. mars 2009 Det tror jeg nok ikke hun greier. Det er noen skruer som en skrur opp i bordet underifra. Og for å greie å vippe de ned må en trykke på noen knapper samtidig som en skubber de ned.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå