ArveSølve Skrevet 22. mars 2009 #1 Skrevet 22. mars 2009 Dette er helt fantastisk. Så deiligt at dere nå er gravid. Vi har tenkt mye på dere, Har vært inne på siden og sett etter innlegg fra deg av og til. Tenkte jeg måtte se hvordan det stod til med dere idag. Og så er det bare gladnytt. :-))))) Selv sitter jeg med mitt eget lille vidunder på armen mens jeg nå skriver. Hun ble født 17.jan og er nå 2 mnd gammel. Tiden går fort, begynner desverre for fult i arbeid fra imorgen.Skulle gjerne bare vært hjemme med nurket men hun er heldigvis med meg. Svangerskapet og fødsel gikk fint. Hun var ute 25 minutter etter at vi fikk jordmor :-) Tror og føler at vi har fått et veldigt snillt og kjekkt barn. Jeg storkoser meg hver dag isammen med henne .-)))))) Lykke til med svangerskapet. Klem Arvesølve med familie
Tryne_ nr.3 på vei Skrevet 22. mars 2009 #2 Skrevet 22. mars 2009 heisann. Gratulerer så mye:D jeg har tenkt på dere, visste at du må ha fått rundt de tider:) tenker dte er en fantastisk følelse. jeg er nå gravid på egenhand, det skjedde rette etter at jeg fikk vite at alle leger sa at jeg ikke kom til å klare å bli gravid noen gang. Jon var den eneste som ikke ville gi opp. I dag er jeg 5+0, å nå skal jeg gå gravid til november, det har jeg bestemmt meg for:D
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå